Langsom opstart af Outlook Express
Fra : Ali Akbar Ahmad

Dato : 04-01-01 02:18

Er der mon nogen hér, som har et bud på hvorfor programmet Outlook Express
er temmelig længe om, at starte op og samtidig får alt til at "fryse" indtil
programmet er åbnet???
Det samme problem med frysning opleves også ved dobbeltklik på f.eks mail
for at se denne i et separat vindue, ved "Besvar" eller nogle andre
funktioner i programmet.
Indtil videre opleves dette sælsomme irritationsmoment kun i det nævnte
program.

Alle svar, som kan bidrage til en løsning af ovenstående problemer vil blive
vel modtaget

På forhånd mange tak

Mvh

Zulfqar Ali Ahmad

Fra : Zulfqar Ali Ahmad

Dato : 04-01-01 02:24

Jeg kom desværre til, at anvende min brors kontioplysninger i
nyhedsgruppen........beklager

Fra : Mike Jensen

Dato : 10-01-01 11:52

mere har hjulpet hos mig før 64 mb nu 256mb