Hastighedsforbedring - pris?
Fra : Årslev

Dato : 15-07-02 11:13

Jeg har en 110 % lovlig Gilera Runner. Efterhånden bliver man jo træt af at
køre så langsomt, så derfor kunne jeg da godt tænke mig at høre om nogen af
Jer ved hvad det ca. vil koste at få den til at køre hurtigere?

Det skal gøres af en mekaniker, for jeg har ikke forstand på den slags.

Hvis det afhænger af hvor hurtigt den skal komme til at køre, så kan jeg
godt nøjes med 75 km/t på toppen.

Hvor dyrt ca.?

/Årslev

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 17-07-02 11:52

"Årslev" <overvejen63@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal gøres af en mekaniker, for jeg har ikke forstand på den slags.
>
> Hvis det afhænger af hvor hurtigt den skal komme til at køre, så kan jeg

Hvis du kan nøjes med 75 km/t. er det nok bare at fjerne begrænsningerne! så
går den nok også på den anden side af de 80! jeg tror at en okay
mekaniker kan gøre det på max. 45 min.! så det er vel små 300 kr. der skal
punges ud med!

Med venlig hilsen:

Oliver "Benelli 491 Racing" Bruchhaus.