Program på TVDanmark2...
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-07-02 21:22

Ja, jeg skal sandelig love for at TVDanmark 2 lever op til sin status som
"luderkanal"...

Jeg havde ved en fejltagelse et program på pågældende kanal kørende i
baggrunden mens jeg sad og spillede computer: Det drejer sig om en britisk
pige som vil være "escortpige".

Dèr, hvor jeg kommer fra er det bare et udtryk for at man er faglært luder,
der kan spise med kniv og gaffel og i det hele taget begå sig ved et fint
selskab, men hun lever sødt i illusionen om at hun IKKE er prostitueret?

Lidt ligesom en pornostjerner, der insisterer på at være SKUESPILLERE: De
mener i øvrigt bestemt heller ikke at de prostituerer sig?

Helt ærligt, hvad er det dog for noget forunderligt forløjet noget?

Kan man da for Helvede ikke bare kalde en spade en spade og erkende at man
er prostitueret, når man tjener penge på sine kønsdele?

Jeg har al respekt for en pige som vil stå ved, hvad hun foretager sig,
enten fordi hun synes det er spændende/udfordrende eller måske bare har brug
for pengene, men jeg er ærligt talt fuldstændig uforstående over den villede
naivitet i at man bogstaveligt talt spreder ben for penge og forsøger at
bilde sig selv og andre eet eller andet andet ind. I hvert fald at man er
bedre eller finere end andre prostituerede.
Jeg tror sgu' såmænd ikke engang det er af hensyn til mændene, for de er som
regel rimelig afklarede med, hvad de vil have.

Er det det spøgelset af "Pretty Woman", der melder sig hos den generation af
piger, der så filmen som børn? Forventer tøsen her mon at møde "sin" egen
Richard Gere og leve lykkeligt til sine dages ende? Er dèn branche nu
ligefrem blevet så overromantiseret hos de unge piger?

Anders Peter Johnsen

Fra : Ghita

Dato : 14-07-02 22:23

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at møde "sin" egen Richard Gere og leve lykkeligt til sine dages
> ende? Er dèn branche nu ligefrem blevet så overromantiseret hos de

Ved det ikke, men Richard Gere må nu gerne banke på min dør.......
Savl.
Ghita

Fra : Ally

Dato : 14-07-02 22:40

> Ved det ikke, men Richard Gere må nu gerne banke på min dør.......
> Savl.
> Ghita

Ja, men så bed ham lige sætte Julia Roberts af foran min hoveddør først,
ik'?

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-07-02 23:54

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, men så bed ham lige sætte Julia Roberts af foran min hoveddør først,
> ik'?

Sidst jeg tjekkede var det vist Cindy Crawford han var gift med - altså
skuespilleren Richard Gere i den virkelige verden, ikke hans rolle, som jeg
ikke lige kan huske hvad hedder...Det er i øvrigt skægt hvordan folk har det
med at identificere skuespillere med deres fiktive roller.

Jeg ved ikke om I kender historien om Anthony Hopkins, der for sjov stirrede
lidt ondt på en kvinde, da han holdt parkeret i et lyskryds, dengang
"Silence of the Lambs" var på sidst højeste?
Hun blev i hvert fald TEMMELIG bange.

Man kunne også næsten have ønsket sig at Leonardo di'Caprio (i tvivl om
stavemåden) var gået ned med Titanic, men sådan forholder det sig jo
desværre ikke... ;-D

Anders peter Johnsen

Fra : Chokmah

Dato : 15-07-02 00:47

On Mon, 15 Jul 2002 00:53:41 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@post.tele.dk> wrote:

>Sidst jeg tjekkede var det vist Cindy Crawford han var gift med - altså
>skuespilleren Richard Gere i den virkelige verden,

Det tror jeg ikke han er mere og har ikke været det i 7 år

http://www.milams.com/gerebio.htm
citat :"Off-screen, he is a devout Buddhist and remains active in
ecological and political causes. His marriage to supermodel Cindy
Crawford ended in 1995. "

ja vil nu også mene han kunne gøre det bedre....det skulle så være
Michelel Pheiffer eller........................... hvad fanden er det
hun heder den mellemste søster i heksen fra waren manoer - jeg er stor
fan har fulgt hende lige siden picket fences hvor hun også var go -
det er noget med mari holly combs har faktisk billede af hende fra
1993 der hænger på min væg som jeg har taget af en tv skærm hæ hæ men
hun er ikke så kendt og bliver næppe aktuel i forbindelse med en
oscar en nogen palmer i cans - men der er et eller andet over hende
i forhold til de 2 andre søster i waren manor derres selvtillid fejler
jo ikke noget shannon & ? ... men mari man kan sgu se det på hende at
hendes mor fødte hende som bare 14 årige og hun er vokset op uden far
og det har været helt af helved til også han hun jo hund store hunde
godt nok !

man for en sympatisk vindene fornemelse af at betragte sådan et
menneske - tænk sig hvad vasbinder ku ha fåed ud af hende eller
polanski måske David Lynch ....

MvH
Chokmah The soap opera freak

Fra : Anita

Dato : 15-07-02 12:19

> [...]
om
> stavemåden) var gået ned med Titanic, men sådan forholder det sig jo

Hehe, er han konkurrent?

Synes dog han er for "rengerøvet". Næh, stik mig Christian Slater, så
kunne jeg savle *G*

/Anita

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-07-02 13:39

"Anita" <anita@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> om
>
> Hehe, er han konkurrent?

Nøh, det er mere det massepsykotiske tøsehysteri, jeg synes er lidt langt
ude...

> Synes dog han er for "drengerøvet".

Det er jeg glad for at høre.

> Næh, stik mig Christian Slater, så
> kunne jeg savle *G*

Tja, han er da i det mindste blevet voksen, selv om han også oprindeligt
startede som een af disse "nuttede barnestjerner".

Anders Peter Johnsen

Fra : Anita

Dato : 15-07-02 13:50

"Anita" Skrev

"rengerøvet".

"Drengerøvet" even :-/

/Anita

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-07-02 13:55

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> scribbled:

> Man kunne også næsten have ønsket sig at Leonardo di'Caprio (i tvivl
> om stavemåden) var gået ned med Titanic, men sådan forholder det sig
> jo desværre ikke... ;-D

Jeg er sikker på det staves Leonardo Di´crapio......
Og jeg kunne nu også finde en del, jeg ville have tudet mere over....

Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;
they just learned to hide in books.

Fra : Ally

Dato : 15-07-02 14:07

> Jeg er sikker på det staves Leonardo Di´crapio......

Øhm Sanne, det er jeg RET sikker på, det ikke gør *G*. CRAPio ville han nok
være RET ked af at blive kaldt *G*. Et opslag på Internet Movie Database
(www.imdb.com) fortæller, at det staves Leonardo DiCaprio, hvis ellers de
staver rigtigt.

> Og jeg kunne nu også finde en del, jeg ville have tudet mere over....

En stor trøst. Er det ikke Brad Pitt, der er meget "in" i øjeblikket? Selv
er min største svaghed en model, der hedder Katie Price (bliver kaldt
Jordan). Jeg vil savle, tude og hoppe på tungen til Sydfrankrig over hende

De venligste hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-07-02 14:14

Ally <quincy_md@hotmail.com> scribbled:

> Øhm Sanne, det er jeg RET sikker på, det ikke gør *G*. CRAPio ville
> han nok være RET ked af at blive kaldt *G*.

Ok jeg skulle måske have indsat et *G* efter....

> [...]
> Selv er min største svaghed en model, der hedder Katie Price (bliver
> kaldt Jordan). Jeg vil savle, tude og hoppe på tungen til Sydfrankrig

Ok jeg ved ikke lige hvem det er...

Og jo Brad Pitt kan da være lækker i den rette rolle, men ellers tænder jeg
lidt på Keanu Reeves i Matrix...uhh ha da og Wesley Snipes er heller
ikke helt skidt (jeg tror det er noget med de der kampscener i sort
tøj/lange frakker der gør et eller andet ved mit underliv

Fra : Ally

Dato : 15-07-02 14:20

> Ok jeg skulle måske have indsat et *G* efter....

Hehe... jeg havde lidt på fornemmelsen, at der manglede en smiley, men da
den ikke var der, måtte jeg jo gå ud fra, det var en trykfejl *S*

> Ok jeg ved ikke lige hvem det er...

Jeg kan også forestille mig, at hun ikke siger dig nær så meget som mig
Her er nogle billeder med hende:

http://www.famousbabes.com/katieP/katie.htm

> [...]
> ikke helt skidt (jeg tror det er noget med de der kampscener i sort
> tøj/lange frakker der gør et eller andet ved mit underliv

Hehe... måske lidt på samme måde, som mit underliv har det med Carrie-Anne
Moss, der spiller Trinity i Matrix. Det der sorte lakdress, som hun helt
naturligt spankulerer rundt i, er ikke helt tosset

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-07-02 15:17

Ally <quincy_md@hotmail.com> scribbled:

> Jeg kan også forestille mig, at hun ikke siger dig nær så meget som
> mig Her er nogle billeder med hende:
>
> http://www.famousbabes.com/katieP/katie.htm

Nu sidder manden her bagved og sir Nåhhh Jordan (det er åbenbart en
mandeting *G*)

Jeg forstår, var jeg lesbisk....

Fra : Anita

Dato : 15-07-02 15:46

"Sanne Bülow" skrev

Carrie-

> Jeg forstår, var jeg lesbisk....

*G* Jeg kommer til at tænke på engang jeg læste (i et sladderblad tror
jeg nok) at hun ikke kunne gå med mørke solbriller på gaden, for så
kunne alle genkende hende fra filmen... det synes jeg var ret sjovt i
modsætning til alle de andre kendte, der har større chance for ikke at
blive genkendt med samme forklædning.

Hygge fra Anita
FUT: dk.snak.snik

Fra : Vanillepigen

Dato : 15-07-02 22:57

> [...]
> er min største svaghed en model, der hedder Katie Price (bliver kaldt
> Jordan). Jeg vil savle, tude og hoppe på tungen til Sydfrankrig over hende

Jeg er ret glad for Pitt, men på det seneste har jeg vendt blikket mod Ewan
McGregor ... han er ret cute i Moulin Rouge ...

K.

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-07-02 22:58

Vanillepigen <kristine@FJERNDETTEgazel.dk> scribbled:

> Jeg er ret glad for Pitt, men på det seneste har jeg vendt blikket
> mod Ewan McGregor ... han er ret cute i Moulin Rouge ...

Hvordan kunne jeg dog glemme den steg, ok jeg har ikke set ham i Moulin
Rouge, men som Obi-Van i den første SW

Mvh -som lige et øjeblik drømmer lidt....*GF*

Fra : Vanillepigen

Dato : 15-07-02 23:15

"Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kunne jeg dog glemme den steg, ok jeg har ikke set ham i Moulin
> Rouge, men som Obi-Van i den første SW
>
> Mvh -som lige et øjeblik drømmer lidt....*GF*

Han er meget dejlig og sød og naiv i MR.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-07-02 10:41

Sanne Bülow <it@abso.adsl.dk> scribbled:

> Hvordan kunne jeg dog glemme den steg, ok jeg har ikke set ham i
> Moulin Rouge, men som Obi-Van i den første SW

Så kom i gang med Moulin Rouge! Den bedste film der er lavet inden for de
sidste ti år.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Chokmah

Dato : 15-07-02 00:24

On Sun, 14 Jul 2002 23:22:50 +0200, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
wrote:

>Ved det ikke, men Richard Gere må nu gerne banke på min dør.......
>Savl.

det er selvfølig fordi du er så imponeret af han er budhist hård til
yoga & Kampsport ?
Mv
Bo