Installation af OS/2
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-02-01 11:54

Hej,

Skal installere OS/2 WARP version 4, dansk på en ældre 90 Mhz Pentium
(CINET HI-300).
Der er netop installeret en IBM DTLA-305020 disk (20 GB), men OS/2
installation, FDISK m.m.
kan ikke 'se' disken.

Jeg har installeret nyeste BIOS.

Jeg kan installere DOS 6.20, WinNT, Win98 ig W2K uden problemer blot
ikke OS/2 !!!!!!!!

Har nogen en god ide ??

Hilsen & Tak
Bo

Fra : "derly lütken"

Dato : 14-02-01 15:49

I artikel <3A8A63C2.E1905B53@pe-consult.dk>, skrev "Bo Rasmussen"
<bo@pe-consult.dk>:

> Der er netop installeret en IBM DTLA-305020 disk (20 GB), men OS/2
> installation, FDISK m.m. kan ikke 'se' disken.
>
> Har nogen en god ide ??

Tjae det er jo efterhånden en af klassikkerne, som en søgning ville have
givet svaret på, men vi ta'r den bare en gang til

Du skal have opgraderet dine installationsdisketter. Gå ind på software
choice og kig ned gennem rækken, hvor du finder linket til opgraderingen.

Og husk så at læse vejledningen i readme-filen *grundigt* _inden du
begynder at rode med disketterne

--
\\Derly, team OS/2, Danmark
_____________________________

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-02-01 16:31

OK, ledte faktisk en del, men løb sur i det ;-(

Tak skal du have

Bo

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-02-01 17:40