3310 v5.57 ude nu!!
Fra : Khuong Dinh Pham

Dato : 14-07-02 13:25

http://www.gsmunlock.sk/members/bRAd/

user: gsm
pass: unlockit

Fra : Rico Rødby

Dato : 15-07-02 10:33

hmm, jeg ved ikke om det er mig eller hvad, men nu har jeg hentet alle filer
til nokia, men ved ikke lige hvordan de skal fikses?

jeg har en masse zip filer som jeg pakker ud, og får så xxx.00a
xxx.00b
xxx.00c osv

men i de fleste springer de pludselig, så de hedder:

xxx.00a
xxx.00b
xxx.00c
xxx.00y ??

- og hvordan laver man dem til 1 fil ? ellers kan man jo ikke bruge dem ?

mvh Rico

Fra : Brian Fisker

Dato : 15-07-02 13:58

"Rico Rødby" <newsgroup-email@[REMOVE ME]spirravip.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

Du skal bruge MCU filen samt én af sprogpakfilerne (filerne a, b osv). Filen
a indeholder bl.a dansk sprogpakke.

Det er ikke nødvendigt at samel filerne til én fil. Hvis du flasher vedhjælp
af Dejan skal filerne konverteres, da de er i Wintesla format. Når filerne
er konverteret, vil filnavnet angive, hvorfra de skal flashes. (MCU fra
200000, sprogfilen fra 340000). Efter begge filer er flashet til telefonen
(husk at tage fuld backup inden), beregnes Faid vha. datakabel og
Noktool1.8.

\Mandal

Fra : catman

Dato : 15-07-02 11:14

On Sun, 14 Jul 2002 14:25:24 +0200, "Khuong Dinh Pham"
<khuongdp@hotmail.com> wrote:

> http://www.gsmunlock.sk/members/bRAd/
>
> user: gsm
> pass: unlockit

Thank you for the tip!

What is new in that version? My phone has 5.47. Is there anyting
lika a changelog or similar of the firmware releases?

Have a nice day!

catman

I hope english is OK. Reading DK-language is OK, but not writing!

Fra : TC

Dato : 15-07-02 11:17

catman,hvordan bruger du de 2 filer,kan de kombineres til 1,eller hvordan?
rgds
TC

---

Fra : catman

Dato : 15-07-02 11:56

On Mon, 15 Jul 2002 12:17:09 +0200, "TC" <dsl41983@vip.cybercity.dk>
wrote:

>catman,hvordan bruger du de 2 filer,kan de kombineres til 1,eller hvordan?
>rgds
>TC

I have not tried the files mentioned in this thread.

My phone is rather new and came with version 5.47.
Sorry I cannot help you with this one!

catman

Fra : Runman

Dato : 15-07-02 20:19

Læs indslag fra Brian fisker 15-07-2002 14:58
Du kan også bruge Knokk22 til at konvatere og flashe med

Runman
*******

Fra : Runman

Dato : 15-07-02 20:16

Har lige opdateret min 3310 sw5,13 til sw5,57
og det hele virker !!! (tilsyneladende)

Runman
*******