? om løn
Fra : Mikkel

Dato : 14-07-02 09:03

Hej
Jeg har en id til et nyt projekt.
Men der skal jo selvfølgelig betales løn til arbejdsfolket.
Er der noget med at man kan trække lønninger fra i skat, eller er det bare
at betale
Og hvis jeg antager at de skal have 100 kr. i timen, hvad løber det så ca.
op i med forsikringer (til arbejderne) og alt det andet jeg skal huske.

Mvh
Mikkel

Fra : carl munk

Dato : 14-07-02 16:52

"Mikkel" <lpm@it.dk> wrote in message news:<agrb7t$149k$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> op i med forsikringer (til arbejderne) og alt det andet jeg skal huske.

Du kan henvende dig til Arbejdsformidlingen eller Kommunen og søge om at
få tilskud til at ansætte arbejdskraft, hvis det er muligt at skaffe nogle

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 15-07-02 18:45

Mikkel wrote:
> Jeg har en id til et nyt projekt.

Snak med den lokale erhvervsvejleder, så får du også lidt mere
tjek på forudsætningerne.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.