puhkk maksi
Fra : Christian

Dato : 14-07-02 01:18

Jeg har lige fået en dejlig kværn. Den kører 26, efter byens fartmåler. Jeg
må ikke tune den for min far, men hvordan kan jeg gøre det uden han opdager
det??

Desuden har jeg hørt at stellet kan blive skævt, hvis man ryger tjald
og/eller Otto Leisner tobak. Er der hold i påstanden eller er det gas fra
grillbaren??

Min kammeret har en Honda Dax, og ligemeget hvad vi gør bliver den ved med
at firetakte. Vi har fjernet en ventil og poleret bagfælgen, men det hjælper
ikke det mindste. Hvad gør vi?

Sandi schøllhammer

Fra : Klaus G.

Dato : 14-07-02 12:21

> [...]
Jeg
> må ikke tune den for min far, men hvordan kan jeg gøre det uden han
Andet cylinder, men husk at dyse op.

> Desuden har jeg hørt at stellet kan blive skævt, hvis man ryger tjald
> og/eller Otto Leisner tobak. Er der hold i påstanden eller er det gas fra
> grillbaren??
Jeg tror du skal holde dig fra al den tjald :)

lol...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-07-02 15:24

"Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Jeg
> må ikke tune den for min far, men hvordan kan jeg gøre det uden han
Vent til nosserne er faldet på plads.
Så er du gammel nok til selv at bestemme.

> Desuden har jeg hørt at stellet kan blive skævt, hvis man ryger tjald
> og/eller Otto Leisner tobak. Er der hold i påstanden eller er det gas fra
> grillbaren??
Gas? Jeg troede at det var Friture de brugte på en glillbar?

> Min kammeret har en Honda Dax, og ligemeget hvad vi gør bliver den ved med
> at firetakte. Vi har fjernet en ventil og poleret bagfælgen, men det
hjælper
> ikke det mindste. Hvad gør vi?
Du er vel godt klar over at en Dax IKKE kører på benzin, men på Diesel!
Det er derfor i ikke kan få den til at køre ordentligt.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/