Genere PDF file
Fra : Henrik

Dato : 13-07-02 23:58

Hej

Jeg har nogle input felter i en asp fil. Når man har indtastet data og
trykket på en knap, så vil jeg have generet en PDF fil med de indtastede
data.
Kan man det, hvis ja, så gerne lidt om hvordan

Vh
Henrik

Fra : Niels

Dato : 14-07-02 07:17

"Henrik" <hh@post4.netmaster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> data.
> Kan man det, hvis ja, så gerne lidt om hvordan

Det kan du sagtens, men det kræver at du har Adobe Acrobat til det og den
koster desværre. Ellers kan du købe nogle komponenter der også kan det du
ønsker. Jeg har selv ledt efter noget der ikke kostede ret meget, men dog
uden held.

--
Niels Henriksen
bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Rune B

Dato : 14-07-02 11:26

> [...]
> data.
> Kan man det, hvis ja, så gerne lidt om hvordan

Man kan skrive til en PDF vha ASP som til en tekstfil, det er dog lidt mere
kompliceret..

Se evt her:
http://www.15seconds.com/Issue/010822.htm

Rune

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-07-02 12:19

"Rune B" <rune@(væk)baess.dk> wrote in message

> Man kan skrive til en PDF vha ASP som til en tekstfil, det er dog lidt
mere
> kompliceret..

Ja det er kompliceret.
Men det behøver ikke at koste en krone.

Se bare her:

http://makeashorterlink.com/?N24842241

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Nikolaj

Dato : 14-07-02 18:08

Tim Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> "Rune B" <rune@(væk)baess.dk> wrote in message

> [...]
MEn hvordan fungerer den?

> --
> Mvh.... Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-07-02 20:16

"Nikolaj" <Nikolaj_hviid@hotmail.com> wrote in message

> MEn hvordan fungerer den?

Tjaa..
Da det er et VB6 program, der
ikke gør brug af kompunenter
på nogen måde, kan det jo portes til ASP :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/