¿¿¿X:\Microsoft Office Search Services???
Fra : Avatar

Dato : 13-07-02 23:14

Jeg har et spørgsmål til Office XP.

Det ser ud til at Office har lagt et bibliotek, _J:\Microsoft Office Search
Services_ på et andet af mine drev end C-drevet (Har lavet en del
partitioner på mine to 60GB harddiske).
Drevet indeholder intet som tilnærmelsesvist kunne have noget med Office at
gøre.

Jeg er ikke helt tryg ved dette bibliotek da det ikke er noget jeg har
hverken set eller hørt om før. Det virker også underligt at Office skulle
ligge et bibliotek på et andet drev end det drev det bliver installeret på.
(C-drevet)

Håber der er én eller flere derude som kan hjælpe. Om ikke andet, så
fortælle mig at det er helt normalt.

Morten