Problemer med Access2000
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 13-07-02 13:07

Hej Benny m.fl.

Tak for svarene, jeg ha nu downloadet SP5 og MDAC, SP5 er en exe fil, den
kørt en hel
del som ikke er til at overskue.
Problemet er, at når jeg skal connecte databasen bliver jeg IKKE presenteret
for Access2000
men kun med Access + en masse andre databaser, Excel m.v.
m.v.h.Ole

Fra : Benny Tordrup

Dato : 13-07-02 14:21

Hej Ole

Er du sikker på, at du har fået SP5 installeret? Jeg har SP5 installeret, og
på min Data kontrol har jeg valgmuligheden "Access 2000;" i connect
propertien.

Med venlig hilsen

Benny Tordrup

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 13-07-02 15:35

Hej igen Benny
Nej jeg er ikke sikker på noget som helst, men hvordan skal jeg gøre, jeg
var så sikker på,
at jeg fik gjort det rigtigt.
Jeg har Downloadet en fil ved navn: VBRun60sp5.exe, og efterfølgende har jeg
kørt filen,
der skete en masse så hurtigt, at jeg ikke kunne se hvad der sket.
m.v.h.
ole

Fra : Krabsen

Dato : 13-07-02 22:11

Filnavnet vbrun60sp5.exe lyder som om det kun er 'runtime-filerne', du har
opdateret...

Min sp5 hedder vs6sp5vb.exe (fordi jeg hun bruger VB af Visual Studio 6)

mvh

Krabsen

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 14-07-02 08:24

Hej NG
Nu lykkedes det, jeg har fået downloadet SP5, og nu kan jeg connecte
Access2000
Tak til alle der har haft tåldmodighed med mig dette vedr.
m.v.h.
ole