Ericsson unlock programmer søges
Fra : MaRk

Dato : 12-07-02 22:18

Hej

Jeg søger nogle ericsson unlock programmer, jeg vil gerne have unlock
programmer til:

A2218
A2618
R310
R320
R380
R520
T20
T28
T65
T68
T68I

Hvis nogen har nogle programmer der virker er jeg meget interreseret!

Mvh
MaRk

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 12-07-02 23:50

Hej Mark,

Prøv ATRservice 5.3, det virker til mange af nedstående modeller. Her er et
direkte link :
http://codedata.box.sk/mobile.box.sk/rylatr53.zip

Dette program virker til R520 og T29 :
http://codedata.box.sk/mobile.box.sk/rylesp46.zip

Dette program virker til T20 og A2618s :
http://codedata.box.sk/mobile.box.sk/rylt2026.zip

Så burde du kunne klare de fleste af de nævnte telefoner

God fornøjelse.

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)

Fra : MaRk

Dato : 13-07-02 11:33

Mange tak!