Aborrevand omkring kbh
Fra : Jens Bergstrøm

Dato : 12-07-02 11:28

Hej søger et godt vand at fange aborrer og gedder i i kbh- området ...skal
være med frit fiskeri vil sige med fisketegn men uden at skulle bestille hos
fiskeringen først og uden at der kun må fanges to aborrer som i damhussøen
......nogle gode forslag ???

Fra : Bräuner

Dato : 12-07-02 13:17

Øhm..man må da ikke fiske i Damhussøen !

Fra : Simon...

Dato : 17-07-02 13:34

> Øhm..man må da ikke fiske i Damhussøen !
jow med tegn må man da godt, det måtte man da i hvert fald sidste år synes
jeg at huske ? ved så ikke om det er blevet afskaffet ?
- med tegn fra hvidovre sport tror jeg.

mvh.Simon

Fra : Ole Mose

Dato : 17-07-02 16:39

"Simon..." <devnull@linux.org> wrote in message

> jow med tegn må man da godt, det måtte man da i hvert fald sidste år synes
> jeg at huske ? ved så ikke om det er blevet afskaffet ?
> - med tegn fra hvidovre sport tror jeg.

Prøv at gå ind på dette link
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=VisSoeg og søg efter
Damhussøen.
Så vil du finde links til foreninger, som har fiskeret til søen,

Det er Danmarks mest effektive søgemaskine til at finde foreninger, som har
fiskeret til åer og søer.

Med venlig hilsen

Ole

www.fisketips.dk - Dialog krydret med konkurrence.

Fra : M.Lund

Dato : 12-07-02 14:51

Indersøerne i køgebugt strandpark skulle vist nok være nolelunde efter hvad
jeg har hørt
men jeg har ikke prøvet selv
sår jeg kan ikke stå inde for dette
mvh. Martin l

Fra : Mogens Egan

Dato : 27-07-02 12:49

[This followup was posted to dk.fritid.lystfiskeri and a copy was sent to
the cited author.]

Jeg har fanget en 1kg aborre ved Hundige, og har set mange fine
fangster hos de ihærdige lystfiskere i området ....

Desuden er der multer ! ?

mvh
Mogens Egan
In article <R3BX8.266$Yf1.8978@news010.worldonline.dk>, lund@nospa.com