IE5.5 - fejl HTTP550
Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 01-01-01 13:23

Godt Nytår alle !

Jeg har WinMe + IE5.5 (5.50.4522.1800, der er opdateret med SP1),-
ville idag indtaste måleraflæsninger til det lokale forsyningsselskab
og fik fejlen HTTP550 'Intern Serverfejl'.

Kan nogen hjælpe ? Jeg kan sagtens komme ind på kommunens side og
derfra videre til forsyningsselskabets side, men så snart jeg klikker
på linket til måleraflæsninger kommer den nævnte fejl. - Naturligvis
kan jeg personligt aflevere aflæsningerne på kontoret, men når man nu
opfordrer til anvendelse af bl.a. internettet,- så jeg vil være glad
for hjælp til at forstå problemet (og om muligt afhjælpe det).
m.v.h.,
Vagn

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 01-01-01 22:29

On Mon, 01 Jan 2001 12:22:55 GMT, vkp@12move.dk (Vagn K. Poulsen)
wrote:

>Godt Nytår alle !
>
>Jeg har WinMe + IE5.5 (5.50.4522.1800, der er opdateret med SP1),-
>ville idag indtaste måleraflæsninger til det lokale forsyningsselskab
>og fik fejlen HTTP550 'Intern Serverfejl'.

[klip]
undskyld : fejlnummer var HTTP500 Internet Explorer
[klip]

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-01-01 22:55

Vagn K. Poulsen skrev:

>undskyld : fejlnummer var HTTP500 Internet Explorer

Det har ikke noget med din browser at gøre. Det er serveren (altså den
der serverer siden for dig) der er problemer med.
--
Godt nytår!
/Lasse

Flere besøgende til din side, og lidt penge oven i hatten...
http://tjenpenge.com/