Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE5.5 starter automatisk med windows.
Fra : Karsten Østergaard

Dato : 11-07-02 15:46

Hej.

Jeg har lige reinstalleret IE 5.5 med det resultat at
browseren automatisk starter hver gang computeren startes.
Det er lidt irriterende da det jo tager noget lang tid. Har
forsøgt at rode rundt i redigeringsdatabasen uden succes og
programmet figurerer ikke under windows start-mappe. Kan man
mon få den til at lade være?

Med venlig hilsen

Karsten Østergaard

Fra : Peter Brodersen

Dato : 11-07-02 15:45

On Thu, 11 Jul 2002 16:45:51 +0200, "Karsten Østergaard"
<bee@ready.dk> wrote:

>Jeg har lige reinstalleret IE 5.5 med det resultat at
>browseren automatisk starter hver gang computeren startes.

Starter den på nogen bestemt side?

--
- Peter Brodersen

Fra : Karsten Østergaard

Dato : 11-07-02 16:23

From: "Peter Brodersen" <usenet@ter.dk>
> Starter den på nogen bestemt side?
>
> --
> - Peter Brodersen

- Nej jeg har sat startsiden til at være blank, men
oprindelig startede den nok på en af Microsofts sider.

Vh
Karsten