Request.form fejl
Fra : Nederbasse

Dato : 11-07-02 12:19

Hvad er der galt har:
vis = "SELECT * RROM afdelinger where id="& request.form("id")&"
Jeg har (næsten) prøvet alt

Lars

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 11-07-02 12:39

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der galt har:
> vis = "SELECT * RROM afdelinger where id="& request.form("id")&"
> Jeg har (næsten) prøvet alt

Skal stavefejlene være der, eller er det virkelig sådan du har skrevet?

"SELECT * FROM afdelinger where id="& request.form("id")&"" er måske mere
rigtigt?

> Lars

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 11-07-02 13:05

Lars B. Jensen <lars@zulfo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2d6e1a$0$243$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Skal stavefejlene være der, eller er det virkelig sådan du har skrevet?
>
> "SELECT * FROM afdelinger where id="& request.form("id")&"" er måske mere
> [...]
Det med stavefejlene må du sørme undskylde, desværre er jeg halvblind så der
kan ske nogle smuttere, men tak for det.
Lars

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 11-07-02 14:51

> [...]

der
> kan ske nogle smuttere, men tak for det.

Det var ikke for at "svine", men det er svært at se om det var klippet
direkte ud af din kode, eller noget du selv havde skrevet her!