Myrefarm??
Fra : vagn torup

Dato : 10-07-02 22:32

Hejsa
Vi er på jagt efter en myrefarm som er en kasse der er høj og smal med
glas/plexiglas og noget sand i. Meningen er så¨at man fanger nogle myrer og
putter ned og så studerer deres liv over en periode.
De sælger den gennem "Den gamle Skole" men jeg vil ikke handle med dankort
over nettet og skal jeg købe pr. efterkrav koster det 75 kr. oven i de 199
kr. farmen koster.
Derfor, er der nogle af jer, der ved hvor man evt. kan købe en sådan i
Kbh.???
Har prøvet Kusine Bodil og Vildbassen på Enghave Plads og Krea.
MVH Rikke

Fra : John Sahl

Dato : 11-07-02 00:35

vagn torup <vagntorup@get2net.dk> wrote:
> De sælger den gennem "Den gamle Skole" men jeg vil ikke handle med
> dankort over nettet og skal jeg købe pr. efterkrav koster det 75 kr.
> oven i de 199 kr. farmen koster.

Du kan nu ganske roligt handle med dit dankort over nettet.
Det er sikkert nok.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Anders Hansen

Dato : 11-07-02 05:36

Måske Krible-Krable på Fiolstræde ?
De har nogle af de ting Den gamle Skole også har.

mvh. Henriette

Fra : Anja

Dato : 11-07-02 10:45

Hej
Jeg har lige set en hos
http://www.gamleskole.dk/shop/
Den koster 198.-
Anja

Fra : vagn torup

Dato : 11-07-02 14:36

"Anja" <aremoveholdum@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har lige set en hos
> http://www.gamleskole.dk/shop/
> Den koster 198.-
> Anja

Hej
Ja netop, men som nævnt i mailen ønsker jeg ikke at handle der. Det siges
ganske vist at det er sikkert at bruge dankort over nettet, men jeg vil
altså ikke.
Jeg prøver krible krable
MVH Rikke

Fra : vagn torup

Dato : 11-07-02 14:51

Hej igen
Har lige tjekket Krible-Krable. De har den ikke. Øv!!!!
MVh Rikke

Fra : Kevin & Tina

Dato : 12-07-02 07:20

Hej Rikke
Det ser ud som om man måske selv kunne lave en i et gammelt akvarium, med et
låg på?
mon ikke dukune finde et sådant i den blå avis eller gul og gratis? og til
en helt anden pris?
Vh kevin

Fra : vagn torup

Dato : 12-07-02 18:03

"Kevin & Tina" <kevin.v@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> låg på?
> mon ikke dukune finde et sådant i den blå avis eller gul og gratis? og til

Hej Kevin
Duer ikke, desværre. Det er alt for bredt. Man kan ikke se dem grave gange
osv. Det originale er efter billedet at dømme ca. 2 cm bredt.
MVH Rikke

Fra : zahbo

Dato : 12-07-02 20:12

Her har du måske muligheden for at lave den e´helt store pædagogisk/politisk
korrekte løsning.

Hvad med at lave den selv, i samarbejde med evt. barn/børn.

Kontakt nærmeste glarmester, og køb glas stykker i de rigtige dimensioner,
og lim dem sammen med silikone.

Brugte selv samme model, da jeg på et tidspunkt syntes at akvarier var for
dyre, så laver jeg det da bare selv.

Håber at dette kan give et par hyggelige stunder.
God fornøjelse.

Rico

Fra : Eva Strandberg

Dato : 14-07-02 11:02

Vi købte engang en myrefarm i en forretning på Amagerbrogade som hedder
"Young Einsteins", (tæt på Amager Centret). Jeg ved ikke om butikken stadig
ligger der, men et besøg kan varmt anbefales. Der er 1000-vis af spændende
ting til nysgerrige og legesyge børn (og deres forældre, ikke mindst!!).

ES

Fra : vagn torup

Dato : 14-07-02 11:10

Hej Eva
Det skal straks blive undersøgt, nå ja, imorgen, de har jo nok ikke åbent i
dag.
MVH Rikke