Hjælp ønskes til hijacket NT4 SP3 server.
Fra : Ukendt

Dato : 09-07-02 18:46

Jeg tror vi er hijacket på 1 NT4.0 SP3 server og har alene en konto med
adgang til serveren, men altså ikke admin rettighed.

Kan du hjælpe os til at få kontrol igen ? Så har vi et job til dig, med
løbende vedligehold af 2 x NT servere, som også skal opdateres m.v. Ring
26211000 att. Michael.

Med de bedste hilsener fra
Michael

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 10-07-02 19:07

TDC wrote:
> Jeg tror vi er hijacket på 1 NT4.0 SP3 server og har alene en konto med
> adgang til serveren, men altså ikke admin rettighed.

Hvad får dig til at tro det?

Går dit ur forresten forkert?

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 18-07-02 20:42

TDC wrote:
> Jeg tror vi er hijacket på 1 NT4.0 SP3 server og har alene en konto
> med adgang til serveren, men altså ikke admin rettighed.

google efter pipeupadmin.exe - den laver en alm/guest user til admin.. og
der
er vist kommet mere end 3 servicepacks til winNT.

> Kan du hjælpe os til at få kontrol igen ? Så har vi et job til dig,
> med løbende vedligehold af 2 x NT servere, som også skal opdateres

Fuldtidsjob? Hvor meget betaler det? og hvad får jeg for det guldkorn jeg
lige har leveret? Mail mig for kontooplysninger.

-Knud