IE 6 problem
Fra : anders larsen

Dato : 10-07-02 12:24

Hej
Efter jeg har installeret IE6 har jeg ikke kunne bruge Jubii´s søgefunktion,
ej heller deres overskrifter/links. Somme tider virker den, men for det
meste virker den ikke! Så var det jeg tænkte nu skriver jeg til jubii
support men den sidde kan jeg heller ikke komme på, så installerede
msn-explore så kan jeg godt se siderne, jeg skrev så til deres support, men
de har åbenbart for travlt til at svarer. Msn-exploren er lidt for moderne!
Nu vil jeg så have Google som startside, men heller ikke den kunne jeg åbne,
jeg fik så åbnet den i msn-explore, og på google´s startside kan man
downloade en googleværktøjslinie som åbner sammen med browseren explore og
nu har jeg ikke nogen problemer mere, nu kan jeg godt åbne jubii´s
hjemmeside - sider.
PS: det er for øvrigt smart med denne google-værktøjslinie
med venlig hilsen
Anders

Fra : IbThePip

Dato : 12-07-02 13:45

Havde samme problem for en lille uge siden......
nu er det gået over, hvorfor og hvordan aner jeg ikke..

-J