3310 v 5.47 hvordan unlockes denne
Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-07-02 12:26

Jeg kan kun finde partial flashes til og med 5.13, men hvad så med de
nyere versioner?

Flemming

Fra : Ole Olsen

Dato : 09-07-02 12:45

Med et datakabel+Nokia Tool18

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-07-02 17:18

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> wrote in

> Med et datakabel+Nokia Tool18

Det vil sige at et Mbus kabel (ikke et Fbus) og Nokia Tool18 vil kunne
klare det for mig ?

Flemming

Fra : David Johnsen

Dato : 09-07-02 17:45

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.blob.dk> wrote in message
> "Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> wrote in

> Det vil sige at et Mbus kabel (ikke et Fbus) og Nokia Tool18 vil kunne
> klare det for mig ?
>
> Flemming

Hvordan ser man om det er et Mbus eller Fbus kabel man har??

David

Fra : helloo.dk

Dato : 09-07-02 18:49

Kan det køre med Nokia Tool ASM-C by PRO build 035 er det et M-bus

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 10-07-02 17:05

> Hvordan ser man om det er et Mbus eller Fbus kabel man har??

svjv fremstilles 3310 kablet kun som m2bus, så alle 3310 kabler kan altså
unlocke telefoner

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)

Fra : helloo.dk

Dato : 09-07-02 17:46

Ja eller Datakabel + Knok22

Fra : Ole Olsen

Dato : 09-07-02 17:57

Smag og behag

Fra : iziqio

Dato : 07-08-02 08:17

"Flemming Joensson" skrev d. 09-07-02 12:26 dette indlæg :
> Jeg kan kun finde partial flashes til og med 5.13, men hvad så med de
> nyere versioner?
>
> Flemming

Jeg vil gerne høre om det lykkedes, jeg har nemlig også prob med min
3310 v05.47 send mail Iziqio@hotmail.com

http://www.kandu.dk/