Slå cookies til
Fra : Søren Larsen

Dato : 08-07-02 12:05

Hi

Et problem med cookies ............
Jeg kørere Win 2000 ............ og jeg vil mene at jeg er en erfaren
bruger.

Ikke desto mindre har jeg et problem der har plaget mig længe. Visse sites,
f.eks. www.bilsyn.dk fortæller mig at for at komme ind skal jeg slå cookies
til i browseren.

Alle mulige steder HAR jeg slået cookies til (+active-X og java og andet
tænkeligt) uden nogen effect.

Hvad i al verden skal jeg gøre?

Hjælp vil blive meget påskønnet ............

Venlig hilsen

Søren

Fra : Anders Lund

Dato : 08-07-02 14:41

Søren Larsen wrote:
> [...]
> jeg slå cookies til i browseren.
>
> Alle mulige steder HAR jeg slået cookies til (+active-X og java og

Har du kigget inde i Internet Indstillinger -> privatliv (privacy på
engelsk) .. her kan man også blokere for bestemte typer cookies. Denne
feature i hvert fald med i IE 6.0.

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-07-02 00:11

> Har du kigget inde i Internet Indstillinger -> privatliv (privacy på
> engelsk) .. her kan man også blokere for bestemte typer cookies. Denne
> feature i hvert fald med i IE 6.0.

Jeg vidste man kunne slå bestemte cookies til og fra.............. Hvor gør
man de? Giv venligst præcis sti på dansk.
Forresten har jeg IE6 + Win2000

vh

Søren

Fra : Anders Lund

Dato : 09-07-02 05:51

Søren Larsen wrote:
> Jeg vidste man kunne slå bestemte cookies til og fra..............
> Hvor gør man de? Giv venligst præcis sti på dansk.
> Forresten har jeg IE6 + Win2000

Start -> Indstillinger -> Internet Indstillinger -> Privacy (Ved sku ikke
hvad denne hedder på dansk) ... her kan du sætte en masse ting omkring
cookies.