StarOffice 5.2 dansk - til LINUX !!!
Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-02-01 21:05

Ja, jeg har jo spurgt før her i gruppen, men det endte med at jeg købe "PC
Planet" nr. 3, hvor StarOffice 5.2 både var lidt defekt (noget med en
database...) + at den var (tror jeg da...) var til Windows !!

Så jeg spørger lige igen:

Hvor finder jeg StarOffice 5.2 DK, Linux-versionen ??

mvh Jakob N

Fra : Lars

Dato : 13-02-01 21:30

Jakob Nielsen wrote:

> [...]
>

> Så jeg spørger lige igen:
>
> Hvor finder jeg StarOffice 5.2 DK, Linux-versionen ??

http://www.sun.com/software/star/staroffice/5.2/get.html

Sun's side er ikke bygget specielt vanskeligt op, så det er faktisk ret
let at finde

/Lars

Fra : Martin A

Dato : 13-02-01 21:43

http://www.sun.com/software/star/staroffice/5.2/get.html;$sessionid$VYKFTEYAADCDXAMTA1FU45Q

Fra : Jesper H

Dato : 14-02-01 21:32

Martin A wrote:

http://www.sun.com/software/star/staroffice/5.2/get.html;$sessionid$VYKFTEYAADCDXAMTA1FU45Q

Du kunne jo også gå ind på dit folkebibliotek og låneforside CDrom'en fra
AOD september 200o, hvor både StarOffice, AdebasDatabsen og Starplayer er
på i en version til Linux, den kører "fint sammen med RedHat 6.1 og
Mandrake 7.2...

Med venlig h. Jesper H