TDC pro@cces router
Fra : #FIRSTNAME #SURNAME

Dato : 07-07-02 19:59

Jeg ønsker at udskiftet ovennævnte standard router ud med en jeg selv kan
opsætte, er der noget jeg skal være opmærksom på, og hvilken router kan
anbefales.

Henrik Hviid

Fra : Palle Lyckegard

Dato : 08-07-02 08:03

en vilkårlig router med 2 Ethernet interfaces.

f.eks.
- 1 stk. x86 PC med *BSD, Linux eller måske noget Windows
- 2 stk Ethernet LAN kort
- aktiver NAT på din boks
- tilføj en default route på din nye router

mvh. Palle

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 08-07-02 21:23

#FIRSTNAME #SURNAME wrote:
> Jeg ønsker at udskiftet ovennævnte standard router ud med en jeg selv kan
> opsætte, er der noget jeg skal være opmærksom på, og hvilken router kan
> anbefales.

Hvorfor ikke bare sætte den op som du vil, og stille den tilbage igen
når den engang skal afleveres?
Det har jeg gjort med en 5711'er jeg havde, og den 5781'er jeg har nu.

Fra : Frank Lyngaae

Dato : 09-07-02 13:53

Den 5781 er password beskyttet , hvordan kommer vi uden om det så vi selv
kan konfigure den

Venlig Hilsen

Frank Lyngaae

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 09-07-02 14:22

"Frank Lyngaae" <Postmaster@lyngaae.com> wrote:

> Den 5781 er password beskyttet , hvordan kommer vi uden om det så vi selv
> kan konfigure den

Læser manualen, den skal du alligevel have fat i for at konfigurere
routeren.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-07-02 08:42

Synes du skal være obs på de nye bredbånds all-in-on-ting, f.eks. dlink 804
eller SMCs 7004......... US robotic har vist osse én

Hvor du får en router, switch, gateway evt. printerserver i en enhed og som
sættes op via browser.

Jeg kan se mange bruger 804eren og er glade for den. Jeg har købt en 7004
fordi den er inkl printerserver, som jo ellers alene let koster en tusse
eller mere.

De her all-in-one ligger omkring 900-1300 på nettet

min 7004 kører iøvrigt op mod en TDC netexpress.

mvh. Henrik