Scooter/knallert
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 07-07-02 19:30

hej hej...
Jeg prøvede her for leden en af mine venners scooter.. og det er jo meget
sjovt :) - så sjovt at jeg godt selv kunne tænke mig en..

Jeg er helt ny, ved overhovedet ikke noget om scootere/knallerter...
-Jeg vil ikke ofre for mange penge på det...
-hvad kan i anbefale til små penge ? (må gerne være brugt..)

Fra : Tim Sørensen

Dato : 08-07-02 14:35

"Dennis Mortensen" <psyco_dm@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er helt ny, ved overhovedet ikke noget om scootere/knallerter...
> -Jeg vil ikke ofre for mange penge på det...

".... og har du penge så kan du få, men har du ingen så må du gå"

En god brugt Scooter koster vel en 7-10.000.-

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 08-07-02 15:05

Det er sq mange penge :\ - køber nok en puch maxi el. lign. så :D ... de er
da oz sjove :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-07-02 17:20

> [...]
>
> ".... og har du penge så kan du få, men har du ingen så må du gå"
>
> En god brugt Scooter koster vel en 7-10.000.-

Jeg har godt nok set EU'ere (Stalker) der har kørt under 9000 km til 8000.-
Kr, så det andet lyder dyrt !

Kim Larsen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 08-07-02 18:03

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget

> Jeg har godt nok set EU'ere (Stalker) der har kørt under 9000 km til

Så er det jo også en god brugt scooter til 7-10.000,- ikk?

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-07-02 19:52

> Så er det jo også en god brugt scooter til 7-10.000,- ikk?

> [...]

Jo, min har kørt mere end 25.000 Km og er også godt brugt, den kan du få for
samme antal kr. ? !!

Kim Larsen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 08-07-02 19:54

> Jo, min har kørt mere end 25.000 Km og er også godt brugt, den kan du få
for
> samme antal kr. ? !!

Bemærk forskellen på god brugt og godt brugt!
en god brugt er.. god
og en godt brugt, er slidt..
Kan du se forskellen??

--
Michael Frederiksen/ med godt brugt kværn, endnu!

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-07-02 21:12

> Bemærk forskellen på god brugt og godt brugt!
> en god brugt er.. god
> og en godt brugt, er slidt..
> Kan du se forskellen??

Hvad har en der koster 8 - 10.000 kørt i dine øjne da ?
Dem jeg har set er til salg hos en forhandler, så jeg kan godt se en forskel
!

Kim Larsen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 08-07-02 21:16

> Hvad har en der koster 8 - 10.000 kørt i dine øjne da ?

jeg gav 12000kr for min ved næsten 5000km, og den var lige en kende dyr
synes jeg!
det kommer jo også helt an på hvad for en det er.. jeg vil f.eks give mere
for en yamaha Neo's med 10.000 på klokken end en hot 50 med 8.000 på uret!

> Dem jeg har set er til salg hos en forhandler, så jeg kan godt se en
forskel

Der er nemlig stor forskel på god og godt brugt!!

Fra : Tim Sørensen

Dato : 08-07-02 22:10

Buttomline er vel at hvis man vil ha´ scotter skal man hvertfald slippe med
(nu strækker jeg mig) 6000.-
Dennis Mortensen: En god Puch Maxi kan du få for ca 2500.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 08-07-02 22:34

www.dba.dk - mange til salg til 1500 kr. :D ... du ved jo ik hvorvidt de er
gode/dårlige ?

Vil egentlig helst have en lille jog hvis det skulle være, men 7000 kr. er
sq i overkanten :\

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-07-02 23:34

> Vil egentlig helst have en lille jog hvis det skulle være, men 7000 kr. er
> sq i overkanten :\

1 ord: Nærigpong. Hvis du ikke vil give sølle 7000 for en scooter, bør du
ikke engang køre på en, du gad vel ikke engang sørge for olie til dyret
så... "150 kr. er sQ i overkanten"...

file://Troels

P.S: Sorry hvis det bliver lidt personligt. Men jeg tror nok du selv kan se
det

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 10-07-02 10:55

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> file://Troels
>
> P.S: Sorry hvis det bliver lidt personligt. Men jeg tror nok du selv kan

ok :) ... men hvis jeg kan gi 1500 kr. for en puch er jeg tilfreds.. ..
mon ik der er råd til olie :))

Fra : hynke007

Dato : 07-08-02 08:14

"Dennis Mortensen" skrev d. 07-07-02 19:30 dette indlæg :
> [...]
> -Jeg vil ikke ofre for mange penge på det...
> -hvad kan i anbefale til små penge ? (må gerne være brugt..)

hejsa.
til små penge bliver det en scooter45. men ellers vil jeg anbefale en
PGO HOT5o til 14995kr. den koster formeget som brugt. da man ikke ved
hvordan den har været kørt.

hilsen
hynke007

http://www.kandu.dk/