Hvordan laver man...?
Fra : Kenneth

Dato : 07-07-02 18:48

Jeg vil godt have et link som åbner et vindue som er 664x450 og uden
toolbar, statusbar etc. Og ikke er resizeable. Kender I et sted hvor jeg kan
finde info om det? Det drejer sig om www.pinx.dk/hifi

M.v.h
Kenneth

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-02 19:11

Sun, 7 Jul 2002 19:47:39 +0200, skrev "Kenneth"
<screanny@hotmail.com>:

>Jeg vil godt have et link som åbner et vindue som er 664x450 og uden
>toolbar, statusbar etc. Og ikke er resizeable.

Det er såmænd meget enkelt:

"window.open('','popup', 'width=300,height=320,left=0,top=0,'
)">Gå til Link</a>

Skal stå på en linje.

link.html skal selvfølgelig estattes med den side, som skal åbne
i popupvinduet.
width og height er bredde og højde på vinduet.

left og top er hvor i vinduet popuppen skal åbne.

>Kender I et sted hvor jeg kan finde info om det?

På min hjemmeside (se signatur)under webdesignhjælp/popupvinduer
er der mange eksempler på.
Højreklik => vis kilde.

Fra : Kenneth

Dato : 07-07-02 19:46

> Det er såmænd meget enkelt:

> "window.open('','popup', 'width=300,height=320,left=0,top=0,'
> )">Gå til Link</a>
>
> Skal stå på en linje.

Jamen det var jo præsic hvad jeg ledte efter, takker. Fungere fint.

M.v.h.
Kenneth