Javascript med print
Fra : Mads Madsen

Dato : 13-02-01 20:36

Hej Gruppe
Jeg søger et script der kan når jeg trykker på et printer-ikon i en frame
printe indholdet ud i hovedframen.
Håber i forstår

Mads

Fra : Claus Schmidt

Dato : 13-02-01 21:20

"Mads Madsen"

Hej Mads, lav en "onClick" til dit printerikon med en
tekst a la denne:

document.FRAMENAVN.print()

--
[claus]

Fra : N/A

Dato : 15-02-01 17:45

Fra : Ghashûl

Dato : 15-02-01 17:45

On Wed, 14 Feb 2001 21:02:35 +0100, "Mads Madsen" <mam@mobilixnet.dk>
wrote:

>Jeg er ny i javascript så måske du kunne uddybe

Lav dette link der hvor du vil have det:
<A HREF="javascript:document.framenavn.print()">Linket's tekst</A>

Framenavn skal du udskifte med navnet på den frame der skal printes
ud.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629 | E-mail: stefan@bruhn.to | URL: http://www.ghashul.dk

"Jesus Christ, light of the world burning bright within our hearts forever.
Freedom means love without condition, a beginning or an end.
Here’s my heart, let it be forever Yours, only You can make every new day seem so new"
Five Iron Frenzy, Every New Day

Fra : Claus Schmidt

Dato : 17-02-01 00:52

"Ghashûl"

Ghashûl har svaret - og tak for det - det var det samme
jeg ville have skrevet. Jeg må dog lige fortælle dig at jeg
ikke kunne se det indlæg, som indeholder ovenst. sætning.

Grunden til dette er at din OE bruger "Sv:" når du poster et
svar til en nyhedsgruppe. Dette er en fejl i programmet, som
bl.a. gør at dine indlæg bliver filtreret fra på visse news-servere,
så man ikke kan se dem

Dette bør du nok rette, for ellers forsvinder dine indlæg jo
bare når du prøver at svare på noget. Gør sådan:

Vælg i menuen punktet "Funktioner" -> "Indstillinger"
-> fanen "Send" -> knappen "Internationale indstillinger"
-> sæt kryds i "Brug altid engelske brevhoveder"

--
[claus]

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-01 02:28

Sat, 17 Feb 2001 00:51:56 +0100, skrev "Claus Schmidt" <no@no.no>:

>Vælg i menuen punktet "Funktioner" -> "Indstillinger"
>-> fanen "Send" -> knappen "Internationale indstillinger"
>-> sæt kryds i "Brug altid engelske brevhoveder"

Ovenstående virker først fra OE 5.01 og ikke i den version som Mads
bruger, det er 5.0 (X-Newsreader: Microsoft Outlook Express
5.00.2314.1300).

Det skal være ver. 5.00.2919.6600 eller højere.

Mads kan enten opgradere eller bruge det link, som jeg har stående i
min signatur.

med venlig hilsen
Knud
--