Aloe Heat Lotion
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-07-02 22:31

Er der nogle kommetar til dette lotion produkt da jeg bliver anbefalet det
mod tør og revnet hud på hænder og fødder.
hilsen
KH.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-07-02 22:51

Kurt Hansen <hans-kurt@adslhome.dk> wrote:
> Er der nogle kommetar til dette lotion produkt da jeg bliver
> anbefalet det mod tør og revnet hud på hænder og fødder.

ikke andet end det er et MLM produkt..... dermed ikke sagt det ikke er
effektivt...
har dog aldrig prøvet det.... kun blevet forsøgt rekrutteret af sælgeren
udelukkende pga min profession....

jeg kan kun sige du kan prøve det..... ellers er mit bud at du investerer i
nogle bomuldssokker og bomuldshandsker og en god tupe helosan (
kopattesalve)
smør et tykt lag på hænder og fødder hver aften inden sengetid og træk
strømber og hansker på... og lad det sidde natten over.... næste morgen og
resten af dagen bruges en god parfume fri lotion efter behov.....
gøres så ofte det er nødvendigt...

det er et godt og effektivt husråd som bliver brugt i frisørverdenen hvor vi
ofte lider af tørre og sprukne hænder pga vandeksem......

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : HALLUM

Dato : 07-07-02 12:11

Køb dig dog en Aloe Vera plante istedet !

Du smører geleen fra bladene direkte på.

Her har du også noget pænt at se på.

Den koster ihvertfald under en 50´er.......

Den indeholder frisk og ren Aloe....

Den har et indhold på 100%

Du har den i flere år afhængig af forbrug.

Hvis du er dygtig, får du den delt med nye
skud til nye planter - og du har til resten af livet.

Mvh. Hallum

PS) Hvis der er nogle der har opskrifter på
f.eks drikke Aloe Vera lavet fra frisk plante
eller andre spændende opskrifter, må I meget
gerne skrive til mig. phhallum@hallums.dk

-------------

Fra : Zirfelt

Dato : 09-07-02 07:46

Aloe Heat Lotion er en creme der går ind og arbejder med musklerne. Den kan
(med lidt fantasi) samelignes med tigerbalsam. Den giver en utrolig varme,
som får musklerne til at slappe af igen.

Der i mod vil jeg forslå dig at prøve den der hedder "Aloe Vera Gelly" som
går ind og arbejder med huden.

Selv om priserne på Aloe Vera kan virke lidt store, så holder produkterne
længe og er på den måde ikke særlig dyre.
Selvfølig er det billigere med en plante man går og knækker blade af. Men
helt ærligt det er da synd for planten, og ser i øvrigt ikke særlig kønt ud.

Hvis du vil høre mere om Aloe Vera er du velkommen til at skrive

Fortsat god dag.
Irene.

Fra : HALLUM

Dato : 09-07-02 10:10

"Zirfelt" <zirfelt@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> helt ærligt det er da synd for planten, og ser i øvrigt ikke særlig kønt

What ? Skrev du virkelig som argument at det er synd for planten
og det ikke ser særlig kønt ud ? Skrev du virkelig det ? Hvor plat !

Skal jeg gå ned på dit argumentations niveau kunne jeg jo så skrive
at planterne man plukker af, har et længere liv, end de der bliver brugt
til industriel fremstilling ........

Jeg kunne også fortælle dig - at netop Aloe Vera´en har styrken i at
kunne "lukke" sår - også på sig selv - det var sådan man fandt ud af
at planten havde helende egenskaber.

Vi er også enige om at indholdet i en plante altid er 100% - så højt
når man aldrig op i den fabrikerede produkter - må du give mig ret i !

Sig mig - sælger du Aloe Vera produkter siden du slår så meget
på de prefabrikerede produkter ?

mvh. Hallum

Fra : Zirfelt

Dato : 09-07-02 15:16

Så vidt jeg ved var det første spørgsmål om man kan bruge Aloe Heat Lotion
til tør og revnet hud. Og det var sådan set bare det jeg svarede på. At jeg
så får af vide at jeg er plat med et lavt argumentations niveau, det kom
lidt bag på mig.

Om jeg sælger Aloe Vera? Ja det gør jeg. Men hvis det var min mening at gøre
reklame for mig selv, tror du så ikke jeg havde skrevet mit tlf. nr.

Men uanset om jeg er sælger af Aloe Vera eller ej, kunne jeg ikke drømme om
at gå og knække noget af en plante hver gang jeg brænder mig, har tør hud,
myggestik, eksem, sår osv.

Irene

Fra : HALLUM

Dato : 10-07-02 10:08

> [...]
>
> Men uanset om jeg er sælger af Aloe Vera eller ej, kunne jeg ikke drømme
> om at gå og knække noget af en plante hver gang jeg brænder mig, har tør

Hej Irene

Det er rigtigt at det første spørgsmål, var om man kan bruge Aloe Heat
Lotion til tør og revnet hud - og det kan man jo godt - som du også har
skrevet.

Når jeg så skriver til dig, at jeg synes det er et lavt argumentations
niveau og lidt plat - så er det fordi du skriver - at det er synd for
planten
at man går og - ikke brækker som du skriver - men skærer - blade eller
dele af det - det er da noget plat at skrive - særlig når man ved hvordan
planterne til de fabrikerede Aloe Vera produkter, er nogle der virkelig
bliver
presset til hurtig vækst og har et kort liv - bare lige for at bruge dine
egne
argumenter for, hvad der er "synd for planten".....

Samtidig lader du jo til at have glemt, at netop Aloe Vera plantens force,
er, at kunne hele sig selv - prøv at skære et halvt blad af - og prøv så at
se,
hvor hurtig helingen pågår - det var iøvrigt også på den måde, man i
tidernes
morgen, blev klar over, at planten havde et disse egenskaber.......

Så at snakke om at det er synd for planten, at man skærer et blad af - det
er altså plat argumentation - samtidig med du roser det fabrikerede produkt,
hvor planterne ikke har haft det lige så godt, som dem der står et langt liv
vindueskarmen.....

Du må da give mig ret - ellers holder dine egne argumenter da ikke !

Grunden til jeg så spørger dig om, om du også sælger Aloe Vera produkter -
det er fordi jeg jo kunne høre din begejstelse over disse produkter i dit
indlæg -
det er klart at det også så, er disse produkters omdømme du forsøger at tale
for
- det ville jeg nok også gøre hvis jeg solgte produkterne - men derfor
kunne du
dog godt have øjnene åben for, at der også er andre måde at bruge Aloe Vera
på,
f.eks som den 100% rene varer, ved at bruge planten direkte.

Jeg har ikke beskyldt dig for at ville sælge noget, eller lave reklame for
dig selv!

> Men uanset om jeg er sælger af Aloe Vera eller ej, kunne jeg ikke drømme
> om at gå og knække noget af en plante hver gang jeg brænder mig, har tør
hud,
> myggestik, eksem, sår osv.

Men det er iorden med et fabrikeret produkt som er lavet af samme plante ?
- som dog er pæssed frem og hvor væksten er sat kunstigt i vejret ?

Hvor i er forskellen dog ? Forklar mig venligst det - jeg er lutter
ører......

mvh. Hallum

Fra : zahbo

Dato : 04-08-02 21:53

Her i huset vil vi for alt i verden ikke undvære vores Aloe Vera planter.
Siden vi er begyndt at bruger den ren naturlige saft direkte fra planten, er
der mange pinsler vi er kommet hurtiger over.
F.ex. den yngste på 15 mdr. alle med ble børn ved at de pludselig kan få en
voldsom ødelagt nummer, med åbne sår.
I har sikkert også prøvet kampen, med hyppige ble skift, diverse cremer,
pudder osv. osv, og efter en uge kan man begynde at se et resultat. Men med
100% naturligt Aloe Vera, er numsen tilbage til normal efter 36 - 48 timer.
Og jeg mener ikke at det er synd for planten, for jeg takker altid vores
planter for hjælpen, og sender kærlige tanker til dem.
Og I kan tro eller lade være, men de er faktisk livet op, og har udviklet
sig voldsomt siden jeg er begyndt på dette.

Hilsen
Zahbo

Fra : HALLUM

Dato : 13-07-02 11:24

Hej Irene

Gad du aldrig at svare på mine kommentare til dig ?

mvh. Hallum

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 16:47

"HALLUM" <ph@hallums.dk> wrote in

> Skal jeg gå ned på dit argumentations niveau kunne jeg jo så skrive
> at planterne man plukker af, har et længere liv, end de der bliver
> brugt til industriel fremstilling ........

Jeg kan kun give dig 100% ret. Man kan jo have en plante specielt til
at bruge af, og et par andre til at kigge på. Det er ikke særlig
vanskeligt at opformere Aloe Vera selv, og de fleste af MLM-produkterne
er ikke særlig gode i forhold til det friske produkt. Det er jo bare
sund fornuft.

Desuden sparer man miljøet for en masse svineri i forbindelse med
fremstilling, opbevaring, transport og kassering af emballage, samt et
hav af reklame-spam som tryksager eller ad elektronisk vej.

arc@na