CSS og IE mysterie...
Fra : Rune Zimmermann

Dato : 06-07-02 21:24

Hej NG!

Jeg har netop lavet min hjemmeside lidt om, men er rendt ind i et
problem på windowsmaskiner..
Tag et kig på www.spiffer.dk.
De 2 nederste "kasser" er rykket ind på windows-maskiner (IE), men ikke
på min egen Linux.
Siden er lavet med CSS og ID-selector, hvor jeg har defineret en
"margin-left: 30px;".
Den virker som den skal på en selector, men ikke 2 andre.
Mit stylesheet kan hentes på www.spiffer.dk/style.css
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe inden jeg må ty til blot, at
trække på skuldrende og sige "Wintendo...."

Mvh.
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 07-07-02 19:57

On Sat, 6 Jul 2002 22:23:30 +0200
Rune Zimmermann <rune@spiffer.dk> wrote:

> De 2 nederste "kasser" er rykket ind på windows-maskiner (IE), men
> ikke på min egen Linux.
> Siden er lavet med CSS og ID-selector, hvor jeg har defineret en
> "margin-left: 30px;".

Fandt en løsning:
Jeg havde skrevet "float: left;", hvilket fik IE til at rykke yderligere
20px længere ind??? meget logisk.. Den fjernede jeg og så var det
problem løst.