licens koder til strategi spil
Fra : Fish'n'boat.

Dato : 06-07-02 19:18

Hey gruppe !!

Jeg har mistet mine licens koder til fgl spil. :

Starcraft
Age of kings
Tiberian sun.

Ved nogen hvor jeg kan skaffe nye, evt sider på nettet elle anden hjælp.

Thanks !!

AE

Fra : Steffen

Dato : 06-07-02 21:14

Hvis du mener Serial numre, skal du spørge i en en warez gruppe

--
Sincerly / Mvh.Steffen

"To start press any key........ Where's the any key?"
- Homer Simpson

1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM Kingston ECC
Soltek 75-DRV2 motherboard
64 MB ATi Radeon 8500 graphic-card
20 GB Seagate Harddisc
SoundBlaster Audigy soundcard
5.1 Inspire 5300 speakers
16x AOpen DVD Rom
Windows XP
256/128 ADSL

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 06-07-02 21:58

> Hvis du mener Serial numre, skal du spørge i en en warez gruppe
>
> --
> Sincerly / Mvh.Steffen
>
> "To start press any key........ Where's the any key?"
> [...]

Nu er det ikke for noget.. Men kunne du måske overtales til en lidt mindre
signatur... Jeg mener det er noget med 4 linier på usenet, og jeg syntes din
er lidt lang :)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Steffen

Dato : 07-07-02 00:51

jo, det overvejer jeg. Så må jeg bare cutte ned på min baby

--
Sincerly / Mvh.Steffen

"To start press any key........ Where's the any key?"
- Homer Simpson

1.4 Ghz. AMD
512 DDR RAM
64 MB ATi Radeon8500

En, to, tre, fire, fem, argh LOL

Fra : Devast8or

Dato : 06-07-02 21:22

Nogle producenter er gerne behjælpelige med en ny CD-key. Prøv at smide en
mail til de respektive producenter og sig at du har mistet din key, og hør
om de kan hjælpe.

Devast8or

--
Spamfilter activated