Nye menigheder
Fra : Ole Madsen

Dato : 06-07-02 17:14

Hvorfor er der ikke flere menigheder der bliver lavet rundt omkring i
Danmark? det er ikke fordi at behovet ikke er der, for det er der.

--
Ole Madsen

ICQ 12969043

http://www.danmarkforjesus.dk - Danmark for Jesus
http://www.creationdays.dk - Creation Days - Maaseh Beréshith
http://www.auningforjesus.dk - Auning for Jesus
http://www.spurgeon.dk - Charles Haddon Spurgeon
http://www.skabelsesberetningen.dk - Skabelsesberetningen - diskutionsboard

Fra : Live4Him

Dato : 06-07-02 18:07

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> wrote in message
> Hvorfor er der ikke flere menigheder der bliver lavet rundt omkring i
> Danmark? det er ikke fordi at behovet ikke er der, for det er der.

Ja, hvis der er tilstrækkeligt med personer der ønsker at gå i kirke det
pågældende sted. Pinsekirken har svjv gjort meget for at skabe nye
menigheder rundt omkring, men der skal jo være et bæredygtigt antal for at
det fungerer. Jeg ved også at baptistsamfundet har gjort en del i kbh med
deres city-menigheder.

Så findes der jo selvfølgelig alle de uofficielle små celle-grupper rundt
omkring, dem kan man vel kalde en slags hus-menigheder.

jørgen.