Manglende forbindelse mellem 2 hubs
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-07-02 15:10

Hej ng!

Jeg har et mindre netværk bestående af 2 switching hubs (1 XNet og 1
Surecom), som er forbundet med et alm. ikke-crossed kabel. I min Surecom hub
sidder kablet i uplink-porten, og i XNet hubben sidder kablet i en alm.
port.

Det er én eller anden form for forbindelse mellem hubbene, da de begge
blinker som et blinklys - tænd, sluk, tænd, slug - med ca. 2 sekunders
mellemrum.

Prøver jeg at sætte kablet i en computer og den anden ende (som sidder i
Surecom hubben) i en alm. port, virker det uden problemer.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende, og kender en løsning?

Det skal lige til sidst siges, at det har virket før.

--
Mvh. Jesper