Hjælp Bios update ECS K7S5A
Fra : A & B Linneberg

Dato : 05-07-02 22:59

Hej håber at der er nogle der kan hjælpe.
Jeg kan ikke få opdateret min bios på mit MB ECS K7S5A .
Jeg har hentet aminf332 EXE og 020429 Rom
Jeg starter op i Dos og skriver aminf332 020429 rom
Så får jeg nogle forskellige bogstaver ?
Hvordan vælger jeg den ordre jeg vil give

mvh Brian

Fra : Leony

Dato : 05-07-02 23:26

"A & B Linneberg" <a.b.linneberg@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke få opdateret min bios på mit MB ECS K7S5A .
> Jeg har hentet aminf332 EXE og 020429 Rom
> Jeg starter op i Dos og skriver aminf332 020429 rom

Der er en trin for trin opdatering af BIOS på ECS mobo her:
http://www.ecs.com.tw/download/aminote.htm
Måske det kan hjælpe dig på vej.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : KN

Dato : 06-07-02 21:50

> [...]
> Jeg starter op i Dos og skriver aminf332 020429 rom
> Så får jeg nogle forskellige bogstaver ?
> Hvordan vælger jeg den ordre jeg vil give

Det ser ud ud til at du gør det næsten rigtigt. Der mangler dog et punktum
mellem "datoen og rom" - altså aminf332 020429.rom
Så kører det.
Held og lykke.
Kim

Fra : Jacob Christensen

Dato : 09-07-02 14:52

jeg har samme problem og punktummet er med!!!!

jeg har slavisk fulgt vejledningen og først fryste aminf332.exe
men efter at jeg havde "load optimal settings" i bios, kommer der bare
engang volapyk hvor ordet "error" er at finde

så hvis der er en erfaring derude der løste dette problem, er vi vist flere
der gerne vil vide svaret

vh jacob

Fra : A & B Linneberg

Dato : 12-07-02 23:56

Jeg har prøvet med punktumet, men det virker ikke,
er der nogle nye forslag??
Jeg kan se at jeg ikke er den eneste med det problem.
Håber der er nogle der kan hjælpe os.

mvh Brian

Fra : Lene Sørensen

Dato : 14-07-02 09:42

> Jeg har prøvet med punktumet, men det virker ikke,
> er der nogle nye forslag??
> Jeg kan se at jeg ikke er den eneste med det problem.
> Håber der er nogle der kan hjælpe os.
>
> mvh Brian

Hej
Jeg har lige opdateret min egen k7s5a uden probs.
Jeg skrev :
aminf332.exe_020429.rom
og så kørte det hele af sig selv.

Held og lykke