RDRAM ??
Fra : Brian Ipsen

Dato : 05-07-02 22:29

Hej!

Jeg har lige fået et bundkort ind af døren, som har RDRAM sokler....
Der er 4 sokler, som sidder som 2 par.... Bank A og Bank B (soklerne
benævnes A1, A2, B1 og B2). Der står nu, at såfremt man kun bruger 2
ram-moduler, så skal modulerne sættes i A1 og B1 - og continuity
moduler skal i A2 og B2 .... kan dette passe ?? Jeg troede, at man
satte modulerne i parvis, dvs. i A1 og A2, og så continuity modulerne
i B1 og B2 ??

/Brian

Fra : Ole Axelsen

Dato : 05-07-02 23:04

"Brian Ipsen" <spammers@nowhere.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> moduler skal i A2 og B2 .... kan dette passe ?? Jeg troede, at man
> satte modulerne i parvis, dvs. i A1 og A2, og så continuity modulerne

Det lyder rigtigt. Jeg har kun kendskab til Asus boards i forb. med RD RAM
og de skal i hverfald monteres på den måde.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 06-07-02 02:35

Brian Ipsen wrote:
> [...]
> moduler skal i A2 og B2 .... kan dette passe ?? Jeg troede, at man
> satte modulerne i parvis, dvs. i A1 og A2, og så continuity modulerne

ja, de bliver da også sat i parvis.. det er jo en seriel baseret
teknologi.. :)