Baby på festival
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 05-07-02 16:44

Vi lurer på at tage på Skanderborg festival med en 6 måneder gammel baby.
Har du nogen erfaringer med sådan noget? Er det generelt bare en dårlig idé
eller fungerer det udemærket? Vil det være et problem med støjniveauet (vi
regner dog ikke med at stå i første række foran højttalerne),
menneskevrimlen, bleskift mm.? Kan man få ørepropper til babyer?

Har du en kommentar hører vi gerne fra dig.

Lars og Lisbet

Fra : WebWoman

Dato : 05-07-02 22:39

"Lars Thomsen Nielsen" <LTN@CarlBro.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det være et problem med støjniveauet

Min datter var totalt ufølsom overfor musik og støj, da hun var spæd. Hun
sov, når hun var træt. Har et billede af hende, hvor hun ligger og
snorksover i nederste kommodeskuffe hos nogle venner - midt under en fest.

Jeg har lige siddet i cirkus med en 11 måneder gammel pige på skødet. Hun
faldt i søvn i 2. halvleg - og hun sov til hun blev taget UD af bilen
derhjemme. Og jeg skal ellers lige love for, at der støjmæssigt var tryk på
i teltet med musik, råb, trompethyl, klapsalver, latterbrøl, hundeglam etc.
*S*

Jeg ville ikke tøve med at tage på festival med en baby. Hvis forældrene kan
klare det, kan barnet også! *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 08-07-02 13:09

WebWoman wrote:

> [...]
> *S*
>
> Jeg ville ikke tøve med at tage på festival med en baby. Hvis forældrene kan

Det er langt fra sikkert. Min søn har altid været ekstremt støjfølsom.
Jeg kunne ikke drømme om at tage ham med til en larmende koncert (men
måske nok til Sigurd ). Selv en højrøstet familiemiddag kan være for
meget for ham.

Lars og Lisbeth: I ved bedst selv, hvor meget støjen vil genere jeres
barn.

Alle de praktiske problemer med ble-skift osv. ville jeg ikke være
bekymret for. Det kræver naturligvis (som altid) lidt mere eftertanke,
når man skal have et barn med, men værre er det altså ikke.

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com
kristian-damm.jensen@cgey.com | Two wrongs doesn't make a right,
ICQ# 146728724 | but three lefts do.