Horde / Imp
Fra : Palle Jeppesen

Dato : 05-07-02 15:44

jeg har set flere steder Imp login side med frams (en menu i venstre side og
foroven)
er der et plugin eller er det en option i Imp, jeg kan ikke finde det.
er der nogen der har imp på denne måde eller hved hvordan man gør ?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Jeppesen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-07-02 17:17

"Palle Jeppesen" <Pallej(remove-this-anti-spam)@iname.com> writes:
> [...]
> er der et plugin eller er det en option i Imp, jeg kan ikke finde det.
> er der nogen der har imp på denne måde eller hved hvordan man gør ?

http://atifghaffar.com/sections/softwares/horde/impmp/

Caveat emptor - jeg kunne ikke få det til at virke da jeg rodede med
det, og Ghaffar-gutten var ikke videre hjælpsom.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."