Skærme
Fijala 3554
Sælges: Sony 19" skærm
Fra : Lars

Dato : 05-07-02 07:51

Hejsa.

Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe men se her:
http://www.pdk.dk/salg.htm

Fra : Allan S.

Dato : 05-07-02 09:29

Jeg har på fornemmelsen, at du godt er klar over det, men den rigtige gruppe
er:
dk.marked.privat.edb
Det bedste ville være, om en og anden kunne slette dit indlæg, da vi nemt
kunne blive oversvømmet af den slags annoncer, hvis man bare kunne undskylde
sig med uvidenhed og ellers intet skete. PC-udstyr bliver jo hurtigt out of
date.
Venlig hilsen
Allan S.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-02 10:40

Lars skrev:

>Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe men se her:

Hvis du vil købe/sælge/bytte/leje noget, kan du skrive en note om
det i dk.marked.privat*. Når det er noget med computer, er
dk.marked.privat.edb eller en af dens undergrupper det rigtige
sted.

Indlæg om køb/salg/bytte/leje er ikke populære i de almindelige
grupper fordi de er beregnet til diskussion. Hvis du vil læse
mere om hvad de enkelte grupper er beregnet til, eller måske bare
om god tone på nettet, så kik på http://usenet.dk/.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-07-02 16:49

Hej

Lars wrote:
> Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe men se her:
> http://www.pdk.dk/salg.htm

Lige hvad jeg står og mangler.

Jeg byder en ½ bakke flødeboller og en indtørret klump vingummibamser.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Troels Christrup

Dato : 06-07-02 02:04

OKI...
Jeg byder en pose gamle elastikker og en dåse Jakabov!
IBM'en larmer i øvrigt forfærdeligt!