poweredge 500sc erfaringer?
Fra : wulff

Dato : 05-07-02 07:43

Vi står for at skulle implementere Superoffice, og er i den
forbindelse nødt til at investere i ny server hardware.

Vi har umiddelbart tænkt os at købe en Dell Poweredge 500SC. Er der
nogen af jer, der har erfaringer med sådan en (gode såvel som
dårlige)?

Den skal servicere max. 10 superoffice brugere og samtidig fungere som
almindelig filserver for 5 brugere.

tia,
Morten Wulff

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-07-02 17:42

On Fri, 05 Jul 2002 06:42:51 GMT, wulff@perlmonks.dk (wulff) wrote:

>Vi står for at skulle implementere Superoffice, og er i den
>forbindelse nødt til at investere i ny server hardware.

Skal jeres SuperOffice køre på SQL eller dens "egen" database? Jeg har
generelt gode erfaringer med Dell servere. Jeg administrerer en
Poweregde 2500 der kører SQL database med bl.a. SuperOffice.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : wulff

Dato : 06-07-02 19:51

On Sat, 06 Jul 2002 18:42:16 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:
>Skal jeres SuperOffice køre på SQL eller dens "egen" database? Jeg har
>generelt gode erfaringer med Dell servere. Jeg administrerer en
>Poweregde 2500 der kører SQL database med bl.a. SuperOffice.

SuperOffice skal i denne omgang bruge sin egen database (er det ikke
Adaptive Server Anywhere de bruger?)

Vi har ændret setup'et lidt, så den nye maskine skal kun fungere som
SuperOffice server.

/wulff

Fra : Morten Winther

Dato : 13-07-02 15:48

"wulff" <wulff@perlmonks.dk> wrote in message
> [...]
> dårlige)?
>
> Den skal servicere max. 10 superoffice brugere og samtidig fungere som

Jeg har en der kører FreeBSD, Apache, PHP, MySQL, postfix o.s.v.

uptime: 4:32PM up 94 days, 2:09, 1 user, load averages: 0.01, 0.01, 0.00

Nu har den jo ikke så højt load, men den virker stabil. Dog larmer blæserne
meget ;-D

/ morten