PINLIGT (outlookfiler)
Fra : cws

Dato : 04-07-02 23:29

Hej NG.

Er Helt og aldeles på sk....... . Har konverteret til w2k fra w982nd. Mine
outlookfiler ligger på E: i en separat mappe. HVOR ligger outlook i 2k som
default filerne?

Jeg har konverteret til NTFS. Kan overhovedet ikke se det :(

MVH
cws.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 05-07-02 18:58

cws, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.programpakker.ms-office:

Kan du ikke bar esøge på *.pst ?

--
Palle

Fra : SYSADM

Dato : 07-07-02 00:16

Hej Palle.

Jeg har prøvet, men får KUN den "gamle" placering (altså der hvor jeg gerne
vil have dem hen).

JEg er 1 stort ?

/carsten.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-07-02 10:09

> [...]

> w982nd. Mine outlookfiler ligger på E: i en separat mappe. HVOR
> ligger outlook i 2k som default filerne?

- Søgte på Google på "pst default location" og fik dette bud:

Documents and Settings\<Username>\Application Data\Microsoft\Outlook

- Prøv at kig.

> Jeg har konverteret til NTFS. Kan overhovedet ikke se det :(

- Har ikke noget med filsystemet at gøre. Mere noget med W2K og
søgefunktionen at gøre.

--
Palle