unlock 3310
Fra : Henrik tuller

Dato : 04-07-02 22:09

Er der ingen i Næstved/omegn, der unlocker og måske opdaterer mobiler.
Jeg har en Nokia 3310, som jeg gerne vil have låst op, og måske opgraderet
lidt. Venlig hilsen Henrik

Fra : Bent Eriksen

Dato : 05-07-02 01:26

"Henrik tuller" <hgcem@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ingen i Næstved/omegn, der unlocker og måske opdaterer mobiler.
> Jeg har en Nokia 3310, som jeg gerne vil have låst op, og måske opgraderet
> lidt. Venlig hilsen Henrik

Hej

Du har nok større chance for at få svar på dit spørgsmål i
nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
da al handel hører til i markedsgrupperne

Mvh.
Bent Eriksen