Hjælp øremider ?
Fra : Holm

Dato : 04-07-02 21:28

Lige en forespørgsel.
Asi bliver ved med at klø sig som en gal og det er omkring ørerne han
gnubber pelsen af .
Kan det være øremider ?
Jeg har læst mig til at de kan behandles med Ivomec , men efter min sidste
oplevelse med "giftige medikamenter" så er jeg ærlig talt lidt betænkelig !
Men hvad kan jeg gøre, ud over at spørge dyrlægen selvfølgelig!
Har I nogle råd ?

Nathilsen Holm

Fra : Liz

Dato : 05-07-02 08:03

Hejså,
Har du lige tjekket om det er grimen der måske irritere Asi omkring ørene?
Det ku' jo være. Føl får hurtig vokseværk, og inden du ser dig om, kan
grimen være alt for stramt visse steder. Bare en tænk
Mvh Liz

Fra : Liz

Dato : 05-07-02 08:06

Hejså,

Fra : Holm

Dato : 05-07-02 17:29

Liz <lizb@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4wbV8.8386$r52.411375@news000.worldonline.dk...
> [...]
> Det ku' jo være. Føl får hurtig vokseværk, og inden du ser dig om, kan
> grimen være alt for stramt visse steder. Bare en tænk

Hejsa Liz...

Nul grime på nogen af mine heste , kun når de skal transporteres et andet
sted hen !
Det er mange træer de kan hænge fast i , og så mener jeg ikke heste skal
have grimer på når de går på græs eller i fold.
( Mine hunde går iøvrigt heller ikke med halsbånd )

Men det kunne jo have været et problem så tak for rådet
Jeg er ikke kommet nærmere på hvad det kan være ...endnu...

Hilsen Holm