Hvor er det nu...
Fra : Øistein wind

Dato : 04-07-02 17:04

Hejsa!
Ganske simpelt spørgsmål: Hvad skal man skrive/hvorhenne finder jeg min
ip-adresse i win2k? i win98 skulle man skrive winipcfg.
Det er der nok nogen der ved
Hilsen Øistein

Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 04-07-02 17:30

ipconfig /all

--
henrik

Fra : Øistein wind

Dato : 04-07-02 19:21

Henrik Holm Jensen wrote:
> ipconfig /all
>
> --
> henrik
> "Øistein wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message

Thank you very MUCH

Øistein

Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 05-07-02 05:29

> [...]
> Ganske simpelt spørgsmål: Hvad skal man skrive/hvorhenne finder jeg min
> ip-adresse i win2k? i win98 skulle man skrive winipcfg.

Der findes en dll med nogle kodebiblioteker som kan manipulere med sin
winamp(start/stop osv). denne fil sammen med et web/wap interface og du kan
styre din winamp fra din mobil telefon.:))

Jeg kan desværre ikke huske det præcise navn på dll, men jeg faldt over den
da jeg skulle sætte en shoutcast radio op.

--
Henrik

PS.: Overkilll...... Måske, det afhænger af øjnene som ser :)

Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 05-07-02 05:30

Forkerte tråd sorry.