Ang. Trekant
Fra : L & T

Dato : 04-07-02 13:04

Hej Gruppe
Vi har gået lidt og leget med tanke om en ekstra pige i sengen, er der nogen
er Jer der har haft erfaring med dette og hvordan greb I det an, men hensyn
til hvem det skulle være osv.

Hilsen
L & T

Fra : Jemoki

Dato : 04-07-02 16:05

Hejsa L & T

JA vi har prøvet det, også mere end en gang.

I skal gøre jer selv et Stor tjeneste, inden i overhovet søger en extra
partner, få talt sammen om , Hvad må hvem og hvorlangt må der gå's. Må han
Elske med den anden eller må han kun kikke på Hvad vil I have ud af det
sammen og hverfor sig , sæt grænser og overhold dem

Når i har fundet hende i vil lege med i sengen og har haft jeres "Debut"
HUSK igen at tal sammen, hvad var godt hvad var skidt, det er en leg med
mange følelser og det kan gøre MEGET ondt at se ens elskede komme pga en
andes hjælp, men det kan også Være et FEDT syn *S*

Håber I får nogle Fede og gode oplevelser .

Jemoki
www.kyst-net.dk

Man kender først sin grænse når det er overskredet

Fra : SandyAndy

Dato : 06-07-02 22:09

I news:3d246498$0$41364$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk skrev Jemoki;

> [...]
> en leg med mange følelser og det kan gøre MEGET ondt at se ens elskede
> komme pga en andes hjælp, men det kan også Være et FEDT syn *S*

Vi havde en meget ophidsende og generelt god oplevelse i går (fredag), men
der var en af mine reaktioner der egentligt overraskede mig - Nemlig min
bekymring for, om min kæreste havde syntes det var for meget at også jeg,
ikke kun min kæreste, koncentrerede mig om vores veninde. Jeg mente at vi
efterhånden har fået alt så meget omkring det her, og min kærestes har
flere gang sagt det er helt fint med hende, hvis vi sammen koncentrerede os
om vores veninde. Alligevel var jeg faktisk hamrende angst for, om hun
syntes det havde været for meget. Det fik vi så snakket en del om.
Derfor er det meget vigtigt at tale sammen bagefter om oplevelsen.