TDCs server OT
Fra : Heidi Falch

Dato : 04-07-02 13:10

Hejsa alle,

Nu har jeg sagt det i både katte og hundegruppen, som jeg følger med
næsten lige så stor interesse som denne

Grunden til, der har været store problemer med TDC's news server de
sidste dage, er at disksystemet tog en mavelanding og lade sig til at
dø ;o( Det var selvfølgelig det disksystem der *både* tager artikler
ind og sender dem videre *suk*.

Nårh - men nu er den ihvertfald i live igen, og står glad og tygger
sig igennem alle de artikler, der har samlet sig sammen.

Jeg kan så tilføje, at hvis man kun læser tekst-grupper, så kan man
med fordel benytte serveren dtext.news.tele.dk - den er hurtigere end
den store server, der har alle grupper.

Nårh - men det var blot lige en update på serveren, og ikke
umiddelbart noget, der havde med heste at gøre )

--
Knus,
Trolden, der er velinformeret, fordi kæresten har brugt 45 timer på 3

Fra : ph

Dato : 04-07-02 14:08

1000 tak fordi du gad informere os om det.

Jeg har sat himmel og jord i bevægelse her i mit firma, fordi jeg troede det
var hos os at den var gal.
Jeg kunne nemlig godt læse news via sunsites server, men der kan man jo ikke
besvare, og så er nyehdsgrupperne jo ikke så meget værd...

Gi' din kæreste et knus fra mig - og sig tak!

PH

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 04-07-02 14:54

In article <3d243b19$0$16814$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Heidi Falch wrote:

> Nårh - men det var blot lige en update på serveren, og ikke
> umiddelbart noget, der havde med heste at gøre )

Så har du vel haft masser af tid ude hos pruhesten ??

JonB

Fra : Heidi Falch

Dato : 04-07-02 21:54

bendtsen@diku.dk (Jon Bendtsen) skrev:

>Så har du vel haft masser af tid ude
>hos pruhesten ??

Desværre var det meste at de 45 timer om aftenen/natten, men det
forhindrede mig nu ikke i at tage derud (altså om dagen ;oP)

--
Knus,

Trolden, der faktisk lige er kommet hjem fra ridning

Fra : Iben&Albert

Dato : 04-07-02 16:23

> Jeg kan så tilføje, at hvis man kun læser tekst-grupper, så kan man
> med fordel benytte serveren dtext.news.tele.dk - den er hurtigere end
> den store server, der har alle grupper.

Jeg kan se på datoerne at nogle har haft held med at komme på serveren
tidligere end jeg. Jeg prøvede så sent som sidst på aftenen i går uden held,
men nu lykkedes det heldigvis !!
Jeg har ikke kunnet komme på siden lørdag, men ringede igår til TDC og fik
at vide hvorfor jeg ikke kunne komme på ..... troede nemlig også først at
det var hos os den var gal med forbindelsen.

Det vil altså sige at man med fordel kan bruge dtext.news.tele.dk i stedet
for news.inet.tele.dk ??

Iben

Fra : Heidi Falch

Dato : 04-07-02 21:55

Iben&Albert <ria@os.dk> skrev:

>Det vil altså sige at man med fordel
>kan bruge dtext.news.tele.dk i stedet
>for news.inet.tele.dk ??

Hvis du ikke bruger de binære grupper, så ja.

Lige i dette tilfælde skal det dog siges, at det var *begge* servere,

den var gal med, så der havde det været lige meget

--
Knus,

Trolden

Fra : Holm

Dato : 04-07-02 19:12

Heidi Falch <trold@troldepus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d243b19$0$16814$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> sidste dage, er at disksystemet tog en mavelanding og lade sig til at
> dø ;o( Det var selvfølgelig det disksystem der *både* tager artikler

Aha..
godt at vide , for jeg troede også der var noget galt her, og gennemgik alle
mine forbindelser!!!
lol lol lol lol....
Holm