Patch til Warcraft III...
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 04-07-02 09:46

Spillet er ikke engang udgivet endnu, og allerede er der en patch ude...

Hmm.....det ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal synes om...

*Host* rushed game *host*

Thomas

Fra : Steffen

Dato : 04-07-02 10:56

LOL. Det er jo udgivet i USA....

--
Sincerly / Mvh.Steffen

1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM Kingston ECC
Soltek 75-DRV2 motherboard
64 MB ATi Radeon 8500 graphic-card
20 GB Seagate Harddisc
SoundBlaster Audigy soundcard
5.1 Inspire 5300 speakers
16x AOpen DVD Rom
Windows XP
256/128 ADSL

Fra : Devast8or

Dato : 04-07-02 13:18

Hvad kan jeg sige. Det er et Blizzard spil :)

Efter 2 uger var Diablo 2 oppe på version 1.03 IIRC.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 07:45

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-02 07:45

>Blizzard spil er sgu gode! De har lavet mange rigtig gode... at de så
>_gider_ at lave patches når de opdager fejl synes JEG kun er positivt

Ingen tvivl om det. Men lige med hensyn til Warcraft III og deres
patch til selvsamme; at have en patch klar samme dag spillet kommer op
på butikshylderne? Det forekommer mig at være usandsynligt, at man
ikke har været bekendt med disse ting inden man er begyndt at
masseproducere spillet.

Nu er det forholdsvis banale ting denne patch fikser. Men hvorfor ikke
blot vente en uge eller to med at få spillet "helt færdigt". Nu har
spillet været undervejs meget længe, og er konstant blevet skubbet.
Blandt andet derfor er det da også en kikser at udgive spillet med
fejl i. Og selv om vi alle har ventet på Warcraft III lige siden vi
blev færdige med 2'eren, så havde en uge eller to mere ikke gjort den
helt store forskel.

Blizzard er et stort firma, og Warcraft III er en stor titel. Og hvis
de kan slippe afsted med sådan noget, så tør jeg næsten spå om, at vi
fremover vil se flere og flere titler bliver udgivet, hvor softwaren
befinder sig mere eller mindre i beta-stadie, som så løbende bliver
patchet - eller måske ikke. Hvorfor vente meget længe på at udvikle et
spil, når man kan udgive det allerede halvvejs i processen, og tjene
et par hurtige penge. Nok ikke et holdbart koncept i længden, men
alligevel...

Ja, jeg kan lide at være en sortseer! :)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Martin Møller

Dato : 04-07-02 23:13

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> et par hurtige penge. Nok ikke et holdbart koncept i længden, men
> alligevel...
>
> Ja, jeg kan lide at være en sortseer! :)

Det er altså blevet kotume at udsende spil selvom der er bunker af fejl i
dem af den simple årsag der hedder hård konkurrence. Selv Neverwinter Nights
har foreløbig præsteret 2 patches selvom det lige er kommet på markedet. Og
spillet crascher stadigvæk selvom man har en "state og the art" computer med
alle drivere opdateret.

Martin

Fra : DWM

Dato : 05-07-02 07:57

> [...]
> fremover vil se flere og flere titler bliver udgivet, hvor softwaren
> befinder sig mere eller mindre i beta-stadie, som så løbende bliver

Der er flere firmaer som er sluppet afsted med det tilmed uden at
have sendt patches ud. Prøv bare at kigge på EA og F1 Manager.
Nul patches. Tonvis af fejl som gør spillet umuligt at gennemføre
med mindre at man er heldig. Support som ikke svare på emails omkring
spillet. Der er ikke engang lavet en ordenlig hjemmeside om spillet og den
som der var lavet var praktisk talt umuligt at finde.
Svineri er det.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Tinky Winky

Dato : 04-07-02 22:06

> Spillet er ikke engang udgivet endnu, og allerede er der en patch ude...

Der er da udgivet. Iflg. warcraft 3, d. 3. Det har desuden været klar i et
stykke tid.