Skal far med til fødslen?
Fra : Jan & Connie Jensen

Dato : 04-07-02 07:36

min mand var med til med til vores pigers fødsler. og han sagde at det ville
han ikke havde undværet for andet i verden. Ved den første, besvimede han,
og ved nummer to havde han slet ikke tid til at besvime, for jordmorden var
ikke kommet, selv om de vidste vi kom. Så han måtte agere jordmor. Men her
ved vores dreng, kunne han ikke komme med. Han havde ellers fpet lovning fra
hans arbejdsgiver om at han ikke skulle til udlandet og kører, men blev
alligevel sendt til udlandet dagen før jeg fødte.

Kærlig hilsen

Connie
mor til
Sasja, Maj og Theis

Fra : Tomas O.

Dato : 04-07-02 11:16

Jan & Connie Jensen skrev:

> [...]
> ellers fpet lovning fra hans arbejdsgiver om at han ikke
> skulle til udlandet og kører, men blev alligevel sendt til

Sådan en røv af en arbejdsgiver vile jeg give min opsigelse.

--
Hilsen Tomas
Kurser for voksne hos Ny Zone

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-08-02 13:16

"Jan & Connie Jensen" <cj-soft@privat.dk> wrote in message

> [...]
> hans arbejdsgiver om at han ikke skulle til udlandet og kører, men blev
> alligevel sendt til udlandet dagen før jeg fødte.

Jeg bliver helt ophidset af at læse det du skriver. Jeg ville finde en
ny arbejdsplads hurtigst muligt, og glæde mig til den dag jeg skulle
sige op.
Magen til svinsk behandling skal man da lede længe efter.

vh. Jesper

Fra : Tomas O.

Dato : 04-08-02 16:16

Jesper Hansen skrev:

SNIP
> Jeg bliver helt ophidset af at læse det du skriver. Jeg ville
> finde en ny arbejdsplads hurtigst muligt, og glæde mig til
> den dag jeg skulle sige op.
> Magen til svinsk behandling skal man da lede længe efter.

Ja jeg havde sgu også giver den arbedsgiver fingeren og var gået
hjem.

Hilsen
Tomas

Fra : cj-soft

Dato : 06-08-02 11:14

Min mand behøvede ikke selv at sige op, for han blev fyret 3 uger efter at
jeg havde født.

Connie
mor til
Sajsa, Maj og Theis

Fra : Tomas O.

Dato : 06-08-02 13:08

cj-soft skrev:

> Min mand behøvede ikke selv at sige op, for han blev fyret 3
> uger efter at jeg havde født.

Og I lagde sag an?

Hilsen
Tomas
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : cj-soft

Dato : 06-08-02 15:18

Nej det gjorde vi ikke, for han fik andet arbejde 1 uge efter.

Hilsen
Connie
mor til
Sasja, Maj og Theis

Fra : Tomas O.

Dato : 06-08-02 15:44

cj-soft skrev:

> Nej det gjorde vi ikke, for han fik andet arbejde 1 uge
> efter.

SNIP

ok.. jeg havde nok gjort det. Specielt hvis de ikke gav en rigtig
god grund til fyringen.

Tomas