Pro@ccess ISDN fra TDK
Fra : Ruben Hesselbæk

Dato : 13-02-01 11:00

Vi har netop på arbejdet anskaffet følgende med 8 ip´er, og det kører fint.
Mit problemer er at port 0 -> 1024 er lukkede for ingående trafik.
TDK vil ikke give mig login/pass til min Cisco router, så jeg kan åbne dem,
nogen som har været udsat for noget lignende ?
De tager jo det blege for at rekonfigurere den.

Venlig hilsen
Ruben Hesselbæk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-02-01 11:29

On Tue, 13 Feb 2001 09:59:57 GMT, "Ruben Hesselbæk"
<Mr.Chaos@area99.dk> wrote:

> [...]
> TDK vil ikke give mig login/pass til min Cisco router, så jeg kan åbne dem,
> nogen som har været udsat for noget lignende ?

Ja, det tror jeg alle TDC Pro@ccess-kunder har været udsat for.

Det er nu engang deres koncept, at det kun er dem, der har adgang
til CPE-udstyret, og hvis du ønskede fuld adgang til routeren,
skulle du måske have overvejet World Online i stedet.

-A

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-02-01 11:54

> [...]
> til CPE-udstyret, og hvis du ønskede fuld adgang til routeren,
> skulle du måske have overvejet World Online i stedet.

Eller købe en anden router - de er ikke så dyre nu om stunder til ISDN...

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-02-01 11:55

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message
> Det er nu engang deres koncept, at det kun er dem, der har adgang
> til CPE-udstyret, og hvis du ønskede fuld adgang til routeren,
> skulle du måske have overvejet World Online i stedet.

Måske kunne han ikke få ADSL?

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 13-02-01 14:42

Hej Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG>

>Det er nu engang deres koncept, at det kun er dem, der har adgang
>til CPE-udstyret, og hvis du ønskede fuld adgang til routeren,
>skulle du måske have overvejet World Online i stedet.

Eller købe routeren. Like it or not. Hvordan går det med sparkeriet,
Jesper?!

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Metuz

Dato : 13-02-01 14:26

det koster "kun" 500kr at få den lavet om så alle porte er åben

--
/Metuz www.hardwaresiden.dk PC og PS2

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-02-01 15:33

"Metuz" <tnr@mail.dk> wrote in message
> det koster "kun" 500kr at få den lavet om så alle porte er åben

Ihhh altså, er der forskel på teknikerprisen om det er ISDN og ADSL?!

--
Bjarke Andersen