Unlock af Nokia 3510 i Københavnsområdet
Fra : mr_allen

Dato : 02-07-02 21:20

Er der nogend er kan klare det?
--

mr_allen

Fra : Bent Eriksen

Dato : 03-07-02 23:41

"mr_allen" <mr_allenX@decan.org> skrev i en meddelelse
news:zWnU8.12$0u7.30509089@news.orangenet.dk...
> Er der nogend er kan klare det?
> --
>
> mr_allen

Hej

Dit spørgsmål hører ikke hjemme i denne nyhedsgruppe,
prøv istedet news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
da al handel hører til i markedsgrupperne

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : mr_allen

Dato : 04-07-02 10:23

> [...]
> prøv istedet news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
> da al handel hører til i markedsgrupperne

Slap af, fister medister...
Du overlever sku nok, hvis jeg kommer til at sende forkert....
Hvor det dog irritere mig, med jer folk der skal kommentere hver enkelt
lille fejl.....
--

mr_allen

Fra : Bent Eriksen

Dato : 05-07-02 01:23

> [...]
> Du overlever sku nok, hvis jeg kommer til at sende forkert....
> Hvor det dog irritere mig, med jer folk der skal kommentere hver enkelt

Jeg henviser bare til nyhedsgruppen
så du har større chance for at få unlocket din telefon, desuden unlocker jeg
ikke mobiltelefoner, så jeg overlever nok
Hvis du synes det er irriterende at jeg henviser til den rigtige NG er det
fordi
at der på www.usenet.dk står:

Bemærk især punkt 3 og 4!!!
1. Gruppenavn:
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

2. Beskrivelse:
Erfaringer med og debat om unlock af mobiltelefoner

3. Fundats:
Diskussion om simlåste og operatørlåste mobiltelefoner og unlock heraf.
Herunder teknikker, software, kabler, hardwaremodifikationer m.m.

Der opfordres til at der i emnelinjen angives mærke, model og evt.
softwareversion for mobiltelefonen, der er tale om i indlæget.

Generelle mobiltelefonspørgsmål henvises til dk.teknik.telefoni.mobil

Det er ikke tilladt at sende billeder, programmer eller
andre filer, der ikke består af ren tekst. V-cards og
indlæg formateret med HTML er således også uønskede og
henvises til dk.binaer.*

Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*

Enhver form for job-opslag er uønsket, og henvises til
dk.opslag.stillinger.

Der opfordres til en venlig og civiliseret omgangstone.
Mudderkastning, flames og religionskrige henvises til
dk.snak.mudderkastning.
4. Begrundelse:
dk.teknik.telefoni.mobil har efterhånden et stort flow af indlæg om
unlocking af mobiltelefoner, hvilket har taget et omfang der virker
forstyrrende for de øvrige debatter.

Eksisterende trafik:
dk.teknik.telefoni.mobil

Forslag til navn(e):