adUse Server/Client
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 02-07-02 13:44

Hej NG

Jeg har efterhånden lavet en del applikationer i VB for firmaet.
Somme tider få vi nogle fejl i data-hentning fra serveren. Jeg har oftes
benyttet mig af CON.adUseServer.
Men jeg har nu fundet ud af at det er somom at serveren er for hurtig (kan
det passe??)

Hvis jeg benytter adUseClient tager data-hentningen lidt længere tid, men
jeg får da læst alle records.

Eks:
Jeg hentede en database med 1498 records, med adUseServer modtog clienten
kun 712, men da jeg ændrede til adUseClient fik jeg alle 1498 records.

Er der en der kan give en lille forklaring på adUse Client/Server?

/Johnny

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 02-07-02 21:23

Johnny Emde Jensen skrev:
> Er der en der kan give en lille forklaring på adUse Client/Server?

Hvilken database kører du mod og hvilken database (klient) driver
benytter du?

-------
Tomas

Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 03-07-02 17:30

Hej Tomas

Server = AS/400 db2
Client = Win 2000
Driver = IBM Client Access ODBC Driver

/Johnny

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 08-07-02 07:50

Johnny Emde Jensen skrev:
> Server = AS/400 db2
> Client = Win 2000
> Driver = IBM Client Access ODBC Driver

Nu har jeg fået fat på én, som har brugt den slags tidligere, og han siger, at du skal bruge Client Access EXPRESS.
Express-versionen er større og bedre.

-------
Tomas