sengevæder hvornår ??
Fra : Bambi72

Dato : 02-07-02 12:14

Hi alle sammen

Jeg har en pige på knap 5 år, der stadig bruger ble om natten. Tyngden på
den våde ble fortæller mig at det nok ikke er lige om hjørnet, at hun
slipper den...
Men hvornår skal man træde ind, hvornår er hun reelt sengevæder ????

--
Mvh.
Bambi72

Livet er ikke altid lige fedt : http://www.bambi72.dk

Fra : Linco

Dato : 02-07-02 22:35

hej bambi72

har du fået tjekket om der er noget galt med hendes blære el. urinrør min
søn er 4 og er lige blevet opereret fordi han havde samme problem. Og hun
har alderen til at man begynder at kalde det for sengevæder. Gentofte
sygehus har enn afdeling specielt til disse børn og de starter typisk med at
hjælpe i 5 års alderen der arbejder en der hedder anita hansen på denne
afdeling og hun har endnu ikke haft et barn hun ikke har gjordt tørt.
venlig hilsen
Mia

Fra : Bambi72

Dato : 11-07-02 19:32

Hej Mia

Har ikke tidligere tænkt på at der kunne være noget galt med hendes blære,
da hun jo klare det almindeligt om dagen...
Men kunne da være at man for en sikkerheds skyld lige skulle få det
tjekket....

mvh.
Bambi72

Fra : Jan Lehmann

Dato : 07-07-02 21:16

hej, hvad med at prøve med at tisse af i en periode når de voksne går i
seng, det har hjulpet på vores søn på 5..
Held og lykke

Fra : Bambi72

Dato : 11-07-02 19:35

Desværre been there, done that....Virker ikke det mindste...
Har også forsøgt mig med det psykiske og undladt bleen i nogle nætter, det
hjalp på storesøsteren, men desværre også uden held...
Heldigvis er hun ike selv mærket af det...Men man begynder nu at undre sig
lidt, når lillesøster der er 1½ år yngre, har mange tørre nætter..

Mvh.
Bambi72