VBadd-in / macro
Fra : Gschie

Dato : 01-07-02 17:46

Hei.
Jeg vet ikke om dette er riktig forum for dette tema, men jeg prøver.

Er igang med en (macro/addin/VBA) sak i Word som skal virke slik:

Når en bruker starter word vil han få en ny knapp på verktøylinjen som
aktiverer en
dialogboks med firmaets hoved/standard maler. Det skal dessuten være
mulighet for å endre
path til malkatalogen. Pathen skal lagres enten i fil eller registeret slik
at den er brukeravhengig. Dette verktøyet bør også være enkelt å
implementere for brukeren.
Noen som kjenner til noen løsning her ?

Er meget usikker hvilket verktøy jeg skal ta i bruk, det være seg VBA,
VBAddin eller noe annet.
All hjelp mottas med takk.

mvh
Gunnar Schie