Regler i Outlook XP
Fra : SH

Dato : 01-07-02 12:26

Hvorfor følger nye mails ikke de regler jeg har lavet i Outlook?? Jeg har
oprettet en regl, så post fra en bestemt afsender skal i en bestemt mappe.
Men af en eller anden årsag ender de nye mails alligevel i indbakken. Hvis
jeg så går ind i 'guiden regler' og siger 'kør regl' bliver mails sendt de
rigtige steder hen. Der er sat flueben ved alle reglerne, så de burde køre
som de skal.

Simon

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-02 14:52

"SH" skrev:
> Hvorfor følger nye mails ikke de regler jeg har lavet i Outlook??

Hej Simon
Outlook har en fejl med hensyn til dette, dog skulle denne fejl være rettet
i din nyeste Service pakke til Office XP.
Opdateringen kan hentes på:
http://office.microsoft.com/danmark/productupdates

Med venlige hilsner
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : Allan Olesen

Dato : 03-07-02 02:29

"Per Schulze" <info*AT*webkurs.dk> wrote:

>Outlook har en fejl med hensyn til dette, dog skulle denne fejl være rettet
>i din nyeste Service pakke til Office XP.

Findes denne fejl også i Outlook2000?

Jeg har nemlig indtryk af, at mine regler fungerer efter et
tilfældighedsprincip, hvor det hjælper at slå dem til og fra
nogle gange. Men da min arbejdsplads (som er det eneste sted,
nogen nogensinde får mig til at anvende Outlook) har en lidt
særpræget opdateringspolitik, har jeg ikke uden videre mulighed
for at prøve af, om en opdatering af Office ville hjælpe.

--
Allan Olesen, Lunderskov.